ایمنی جمعی پس از واکسیناسیون 70٪ از جمعیت / برآوردن نیازهای پزشکی سالمندان اعتبار ضعیفی است

زمان: 14:44
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778049

محمدعلی محسنی گفت: ایمنی جمعی پس از حداقل دو دوز واکسن در حداقل 70 درصد مردم به دست می آید که با رسیدن به این سطح فاصله زیادی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با بلاغ اظهار داشت: سوال این است که آیا همه افراد دو دوز واکسن تاج دریافت کرده اند ، پاسخ منفی است و آیا همه افراد در زمان خود توانسته اند دوز دوم را دریافت کنند. این امر حکم می کند که ما با احتیاط بیشتری جلو برویم و دست خود را به روی پیک ششم باز نکنیم ، بنابراین لغو 100٪ کار از راه دور به معنای استقبال از پیک ششم و حتی کاهش بهره وری است.

نماینده مردم نوشهر ، یادگاران و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 25 سال است که کشورهای جهان درباره دورکاری و کار در منزل بحث می کنند ، گفت: کاهش هزینه ها ، افزایش بهره وری و کاهش آلودگی هوا برای زنان. تحکیم خانواده کارکنان یکی از مزایای کار دورکاری است. در کشور ما ، کرونا باعث شد از فرصت کار از راه دور استفاده کنیم ، اما نباید اصل کار از راه دور را رها کنیم.

وی افزود: “من همچنین به رئیس آموزش و پرورش و وزارت کار و بهداشت گفتم که استفاده از بستر فضای مجازی فرصتی است که تاج به ما داده است و نباید آن را از دست داد.” دکتر محسنی بندپی گفت: 40 یا 50 درصد کارکنان می توانند مخابراتی باشند ، اما باید کمی به آنها کار داد ، نه افرادی که به بهانه کار از راه دور و انجام ندادن کار از خانه خارج می شوند. برخی از مشاغل باید در محل کار حضور داشته باشند. .نه ، و کارمندان می توانند کارهای خود را در خانه انجام دهند. این همان کاری است که در بسیاری از کشورها در خانه انجام می شود.

نماینده مردم در خانه ملل افزود: این که دورکاری لغو شده نشان می دهد که ما در گذشته نتوانسته ایم آن را به خوبی اجرا کنیم ، اما این نباید بهانه ای برای لغو آن باشد ، اما پایه های آن باید این مسئله حتی با استفاده از بسترهای آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها قابل حل است.

رئیس فراکسیون سلامت سالمندان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به مشکلات بهداشتی سالمندان از سازمان های بیمه گر گفت: فراکسیون سالمندان مجلس شورای اسلامی جلساتی را برای کاهش مشکلات برگزار کرد. به منظور تهیه سند ملی پیر شدن و بررسی اصلاحات و اعتراضات آن.

وی ادامه داد: برای تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی سالمندان ، لازم است بودجه و منابع مناسب تخصیص داده شود ، به طوری که در بودجه سال آینده بودجه لازم باید به این قشر از جامعه اختصاص یابد ؛ در غیر این صورت ، سند ملی سالمندان نمی تواند به درستی اجرا شود.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک هرگونه تصمیمی در مجلس درباره افراد مسن بستگی به در نظر گرفتن وام های مناسب دارد ، به عنوان مثال پوشش بیمه ای یک مدل توسعه ای است که سازمان بیمه سلامت باید از نظر وام در نظر بگیرد. به ویژه ردیابی لازم را انجام دهید.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید