هیچ وقت با من به عنوان سرمربی تیم ملی صحبت نکردند/ همه باید برای منافع فولاد تلاش کنیم


ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918202

قبل از اردوی دبی شرایط خوبی نداشتیم و باید به تنهایی با پاتوسی کنار بیایم.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان گفت: در مورد تیم ملی حرفی برای گفتن ندارم اما پیشنهاد هدایت تیم ملی به من نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال خوزستان در اهواز گفت: شروع تمرین خوب بود، بازی دوستانه خوبی داشتیم و توانستیم بچه ها را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دهیم. ایالتی اما واقعیت این است که این وقفه برای همه است، تیم شد تا اردویی که در امارات انجام دادیم، مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد و شرایط اصلا خوب نبود. واقعیت این است که ما تنها بودیم و کمبود بازیکن به ما آسیب زد. از این موضوع شکایت کردیم و گزارش دادیم. با این حال اردوی امارات کمک زیادی به ما کرد و دو بازی بسیار خوب مقابل تیم های فوق العاده اماراتی انجام دادیم. تیم در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بعد از اردوی امارات وضعیت خوبی پیدا کردیم، البته غیبت چند بازیکن مشکلی است که هنوز حل نشده است. از زحمات جناب آقای ابراهیمی و طاهری از شرکت فولاد خوزستان برای برگزاری این اردو تشکر می کنم. این اردو به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی گفت: قبل از اردوی امارات بازی های جانبی زیادی داشتیم و در اردویی که رفتیم این گلایه را از باشگاه داشتم که تعدادی از بازیکنان ما حضور ندارند همچنین در مسابقات عادی فوتبال بازیکنان مصدوم و از دست داده بودیم. . با 15 بازیکن و امید توانستیم به اردو برویم و بازی های خوبی انجام دهیم. سوال مهم این است که؛ ما باید در باشگاه کار درست را انجام دهیم. زمانی که هدایت باشگاه بزرگ فوتبال خوزستان را بر عهده داریم باید برای منافع فوتبال و باشگاه تلاش کنیم و به فکر منافع شخص یا بازیکن دیگری نباشیم. ما باید به فکر منافع تیم خود باشیم تا بتوانیم موفق شویم.

فولاد سرمربی تیم درباره شرایط پاتوسی و مدت غیبت او خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل از من شروع می شود، چرا که در زمان عقد قرارداد اشتباه کردیم و اولین بازیکن فصل حاضر نشد. اکنون نمی آید قطعا مسئله است. تقصیر ماست منظورم از ما خودم و کادر باشگاه است. مهمتر از آن، چرا وقتی یک بازیکن اشتباه می کند، سرپوش می گذاریم؟ بازیکن اشتباه کرد و باید جریمه شود. هر بازیکنی باید تنبیه شود. کاپیتان تیم یا تیم بزرگ یا تیم کوچک فرقی نمی کند. همه بازیکنان باید در اختیار باشگاه فولاد باشند. بازیکن (پاتوسی) نیامد و گفت تصادف کرده است. من هم عکس‌هایش را دیده‌ام، اما دیدن آن عکس‌ها شما را می‌خنداند. دست و سر او مصدوم است اما خوشبختانه پاهای این بازیکن سالم بود و توانست به اردو بیاید. اگر این اتفاق بیفتد، بازیکن حق ندارد در صورتی که این اتفاق بیفتد و شرایطی پیش بیاید که بخواهد به خود آسیب برساند، از خودش مراقبت نکند.

نکونام یادآور شد: در اسپانیا زمانی را به یاد می آورم که یکی از بازیکنان بزرگ بارسلونا در یک تفریح ​​خطرناک جریمه شد. در همه جای دنیا همینطور است و وقتی قرارداد باشگاهی دارید لازم نیست کاری انجام دهید. باشگاه می گوید پاتوسی تصادف کرد اما پاهایش خوب بود و توانست به کمپ بیاید. متاسفانه یک سری اشتباهات انجام می شود که اصلا درست نیست. باید قاطعانه صحبت کنیم تا بازیکن بداند وظیفه اش چیست. بازیکن اشتباه کرد و باید بداند که مجازات می شود. قطعا به او اجازه نمی دهم با تیم تمرین کند. او به من احترام نمی گذارد زیرا من جایگاهم را در فوتبال به دست آورده ام، اما به بازیکنانی که از روز اول دور از خانواده خود سخت کار می کنند، احترام نمی گذاشت و در کنار خانواده اش استراحت می کرد. این بی احترامی به تیم است و اجازه نمی دهم کسی به تیم بی احترامی کند. اگر بار اول تصمیمات انضباطی قوی گرفته می شد، الان این اتفاقات نمی افتاد. متأسفانه تصمیمات باشگاه به گونه ای نبود که به بازیکن درس عبرت بدهد، به همین دلیل باید خودم تدابیری می گرفتم، چون در این اتفاق بی مهری هایی بود که همه چیز را زیر سوال برد.

وی درباره نحوه ادامه لیگ گفت: همه بازی ها برای ما مهم است. هیچ کس نمی تواند منکر شرایط و شرایطی باشد که تور تیم ما را به همراه داشت. پاسپورت این بازیکن گرفته شد و ما بازیکن خود را نداشتیم و کسی هم همراهمان نبود. ما مشکلات زیادی داشتیم و امسال کسی نبود که این مناطق را مدیریت کند. من نمی خواهم خیلی چیزها را بدهم، اما اگر یک تیم و گروه بودیم، هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتاد. برای 4 بازی باقی مانده و نیم فصل دوم تمام تلاش خود را خواهیم کرد. من هرگز قول مقامی نمی دهم و حالا قول می دهم تمام تلاش خود را بکنیم. برخی از بازیکنانی که شرایط ما را نداشتند از تیم جدا می شوند و بازیکنان جدیدی به ما اضافه می شوند. من با باشگاه در مورد شرایط بهتر در نیم فصل صحبت کردم. البته خیلی از اتفاقاتی که افتاد از دست من و باشگاه خارج شد. چند مورد مربوط به ما وجود دارد که سعی کردیم در تعطیلات انجام دهیم. نیم فصل دوم فولاد قطعا شرایط متفاوتی خواهد داشت و فقط نام فولاد برایم مهم است.

سرمربی فولاد خوزستان درباره وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی و اینکه برای جام ملت ها چه کنیم، اظهار کرد: در مورد تیم ملی صحبت نکنیم چرا که صحبت درباره تیم ملی درست نیست. امیدوارم تیم ملی کشورم موفق باشد.

وی با بیان اینکه از زمانی که به او پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم ملی داده شد، نتایج فولاد تغییر کرد و حالا دوباره نامش مطرح شده است، برنامه قطعی از فدراسیون فوتبال دریافت نکرده ام. الان هست و دوستان بی جهت صحبت می کنند که نکونام بماند یا برود. نه به این دلیل که به من پیشنهادی داده نشد و کسی با من صحبت نکرد. خیر، نیازی به صحبت در این مورد نیست و نیاز به تکذیب چیزی است، زیرا اصلاً با من صحبت نشده است. برای تیم ملی کشورمان مسئولان باید تصمیم بگیرند و آرزوی همه این است که سرمربی تیم ملی شوند، اما وقتی اصلاً صحبت رسمی در کار نیست، یک سری صحبت های بی معنی انجام داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید