اشتباهی که نباید توسط همه نوشته شود! / انقلابی بودن منافع عمومی را بر منافع شخصی اولویت می دهد

زمان: 16:11
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778056

عمار ایزدیار با ابراز شرمندگی از مردم در مورد سوء استفاده از اموال شهرداری و انتشار فیلم خود در فضای مجازی ، گفت: ما باید عذرخواهی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عمار ایزدیار ، عضو شورای شهرداری کرج ، پس از به حاشیه راندن انتشار ویدئویی در مورد سوء استفاده از اموال شهرداری ، به خبرنگار تیتریک گفت: آنها باید نگهبان امانتی باشند که به آنها داده می شود.

ایزدیار افزود: وقتی این اعتماد در یک نهاد مردمی مانند شورای اسلامی شهر اعمال می شود ، مسئولیت را صد برابر می کند ، به ویژه در این دوره از شورا ، دوره ششم ، که مزین به انقلابی گری ، جوانان و حضور است. از فرزندان شهدا «او روحانی شد و امیدهای جدیدی در جامعه ایجاد کرد.

وی افزود: اگرچه نمی توان اشتباهات و اشتباهات یک نفر را به گردن کل مجموعه انداخت ، اما نمی توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد ، اما امروز ما از مردم شرم داریم و وظیفه داریم در برابر افکار عمومی عذرخواهی کرده و دست خود را بالا ببریم. “

این عضو شورا در خاتمه خاطرنشان کرد: باید به مردم شریف اطلاع دهم که وعده ما برای قرار گرفتن در یک لیست ، پیروی از راه امام و رهبری و خدمت بر اساس پاکی ، سلامت ، صداقت ، عدم انحراف و رفتن است. به کشور سوء استفاده از خزانه یا امکانات شهری و این اشتباه نباید برای همه مقصر باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید