انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای مردم و مسئولان مهم است

وی با تسلیت ایام شهادت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، شایستگی و قوت علمی و سیاسی این امام را برشمرد.

امام جمعه تاکستان گفت: ما افتخار می کنیم که نظام استوانه ای قوی مانند امام صادق دارد.

خطیب جمعه تاکستان با تشکر از برنامه های شهرستان و اسنان برای بزرگداشت و گرامیداشت روز شهادت امام جعفر صادق (ع)، مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین هر ساله با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی در تاکستان و برنامه ها سطح دندان های باقی مانده به ویژه ارزیابی می شود.


انقلابی بودن و انقلابی ماندن برای مردم و مسئولان مهم است

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم موسوی امام جمعه شهر اوج ضمن تسلیت شهادت امام صادق صادق نماز جمعه این هفته را در امامزاده محمدطاهر (ع) ایراد کرد. اگر به زحمات امام صادق (ع) نبود، اثری از تشییع جنازه باقی نمی ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه انوار الهی در دل مومنان روشن ضمیر می درخشد، گفت: پویاترین فقه دنیا قانون تشییع جنازه است که پاسخگوی همه خواسته ها و سؤالات است.

حاطب جمعه آوج با تبریک روز مجلس به نمایندگان گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن مردم و مسئولان مهم است چرا که افرادی بودند که رنگ خود را تغییر دادند.

امام جمعه شهرستان آوج به سالروز امضای عهدنامه گلستان اشاره کرد و گفت: این پیمان لکه ننگی بر تاریخ ایران بود که توسط شاهان پهلوی بسته شد.

حجت الاسلام موسوی افزود: سید الاسراء مرحوم حاج علی اکبر ابوترابی دارای روحیه مذهبی و روحیه مقاومت بود که در زندان های بعثه زندانی بود.

وی با اشاره به حادثه ریزش واحدهای مسکونی در آبادان خاطرنشان کرد: با عاملان این حادثه باید برخورد قانونی شود.

موسوی با اشاره به ترور یکی از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار و صهیونیسم در ترور و شهادت خداوند دوباره کشف شده است که همچون گذشته با پاسخ قاطع نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

امام اوج روز جمعه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و یادآور شد: نکته مهم در مذاکرات مواجهه با روحیه انقلابی و جهادی برای تیم مذاکره کننده است.


مسئولان باید برای حل مشکلات مردم مصمم باشند

حجت الاسلام والمسلمین عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد، ضمن توصیه به تقوا و نذری الهی شهادت امام صادق (ع) تسلیت باد. وی نقش امام صادق(ع) را در احیای مکتب تشیع برشمرد و افزود: باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت آبیک با اشاره به دیدار نمایندگان با رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان در آن جلسه افزود: اقدام حکایت از آن داشت.

رمضانی افزود: انقلابی ماندن مهمتر از انقلابی بودن است، چرا که برخی در اوایل انقلاب ابرانقلابی بودند، اما اصرار نداشتند به کار خود ادامه دهند و متأسفانه برخی از آنها ضد انقلاب شدند. “

وی در ادامه ویژگی های یک نماینده انقلابی را برجسته کرد و افزود: با توجه به رهبری، سادگی و دوری از تجمل گرایی، وفاداری، مسئولیت پذیری، محبوبیت در بین مردم، پیگیری مشکلات اصلی کشور و پرهیز از مفاسد جدی تبعیض و پرهیز بی نظمی و تبعیت قانون اساسی از ویژگی های یک نماینده انقلابی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

امام جمعه موقت آبیک گفت: سخن گفتن با عصبانیت نشانه انقلابی بودن شما نیست و همچنین هر چه مسئولیت بیشتری داشته باشید باید از خدا بیشتر بخواهید و برای مسئولیت سنگین باید به خدا پناه برد. و اهل بیت(ع)» که رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان تأکید کردند.


عاملان ترور شهید صیاد باید منتظر انتقام سخت باشند

رمضانی با اشاره به ترور ناجوانمردانه سرهنگ پاسداران مدافع حرم شهید صیاد هدی مزدور رژیم صهیونیستی در تهران گفت: عاملان این جنایت باید انتقام سختی بگیرند. و امیدواریم که شاهد پاسخی قوی و قاطع باشیم.

امام جمعه موقت آبیک در خصوص حادثه تلخ ریزش ساختمان کلانشهر آبادان نیز با تسلیت به اهالی آبادان و خانواده جانباختگان گفت: از تکرار آن خودداری کنید.

امام جمعه موقت آبیک در ادامه راه اندازی دفتر خدمات رسانی از سوی فرمانداری و ادارات و نهادهای مختلف در شهرستان آبیک که در چند محور انجام شد، گفت: اقدام خوبی را شاهد بودیم که مردم مطالبات خود را مطرح کردند. و خواستار پاسخگویی از مسئولین هستیم: «امیدواریم کارکنان نسبت به قبل برای حل مشکلات مردم مصمم تر باشند.

رمضانی در پایان به اجرای سرود «سلام فرمانده» که با درخشش خاصی توسط هواداران امام زمان (عج) از دهه 90 و اهالی ورزشگاه آزادی مملو شده بود، اشاره کرد و افزود: این اثر در تمام ایام اجرا شده است. کشور و نهضت فرهنگی است. «به خوبی و زیبایی اجرا شده است و در آبیک شاهد این هستیم و از شرکت کنندگان در این حرکت فرهنگی قدردانی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید