انقلابی زیستن و انقلابی ماندن یکی از مهمترین بخشهای دستاوردهای سپاه است


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839431

فاطمی استاندار یزد با بیان اینکه سپاه مجموعه ای از منتظران شهادت و سپاه معراج شهداست، گفت: انقلابی زیستن و انقلابی ماندن یکی از ارکان مهم کارنامه سپاه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مهران فاطمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه الغدیر در حسینیه ثارالله یزد اظهار داشت: سپاه در تاریخ آشنای ما، تولد و تکامل آن در انقلاب، پدیده ای منحصر به فرد و شاید بی نظیر است. صحنه سخت انقلاب و عنصر مؤثر و تعیین کننده در دوران دفاع مقدس بود.

وی گفت: سپاه باهوش ترین و قوی ترین فرماندهان نظامی را در سنین پایین تربیت می کند که بسیاری از آنها به استراتژیست های برجسته نظامی تبدیل شده اند و سپاه دارای افتخارات و فهرست بلندبالایی از دستاوردها، تجارت و نوآوری های فنی است.

فاطمی ادامه داد: شاید وقتی تاریخچه سپاه پاسداران و فرماندهان سپاه را می خوانید افسانه است اما واقعیت دارد و شاید برای انسان مادی امروز تعبیر نشود.

استاندار یزد گفت: یکی از بخش های مهم دستاوردهای سپاه انقلابی زیستن و انقلابی ماندن است و جریان های مختلف به بهانه اینکه دنیا تغییر کرده نتوانستند این سازمان قوی و مستحکم را تغییر دهند.

فاطمی گفت: سپاه مجموعه ای از منتظران شهادت و معراج شهداست که بوی بهشت ​​از آن استشمام می شود، سپاه معراج بهشت ​​و مورد علاقه امام و رهبری است.

وی از زحمات سردار پورشمسی به عنوان فرماندهی شجاع، مبتکر، جهادگر و پرتلاش سپاه الغدیر یاد کرد و گفت: فرمانده فعلی نیز از فرماندهان و علمای پرتلاش، جوان و جهادگر استان است. “

فاطمی با اشاره به یاد و خاطره سردار فلاح زاده استاندار سابق یزد گفت: این مسئولیت ها در حال سپری شدن است و مهم این است که پروردگار عالم از ما تشکر کند و ما را تا ابد حفظ کند که این کارنامه سردار پورشمسی بوده است. “

در این مراسم از زحمات سردار رضا پورشمسی تجلیل شد و سردار حسین زارع کمالی به عنوان فرمانده سپاه الغدیر استان یزد معرفی شد.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید