توانمندسازی جوانان یکی از بخشهای اصلی جهاد تباین است


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904929

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: افزایش ظرفیت جوانان همراه با تزریق ایمان، ایمان به جهاد، ایمان به اسلام و ایمان به نظام جمهوری اسلامی، ایمان به شهدا و خداوند متعال و ایمان به دین. قرآن و معاد جزء اصلی جهاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دومین نشست اجلاس اساتید شبکه تعلیم و تربیت حضرت قمر بنی هاشم (ع) بر ضرورت تقویت این شبکه تاکید کرد. شبکه آموزش بسیج صالحین روستا گفت: امروز جامعه ما به افراد فهیم، هوشیار و مؤمن نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمن کوهی از انبوه قدرت رسانه ای درست می کند و همه اعتراف کرده اند که حوادث را بزرگ کرده و صدها بار منتشر کرده اند. بزرگتر در جهان.” .

امام جمعه شهرکرد اجرای جهاد تبینین را از ضروریات مقام معظم رهبری برای جامعه و آگاهی نسل جوان دانست و گفت: افزایش ظرفیت جوانان همراه با تزریق ایمان، ایمان جهادی، ایمان به اسلام و ایمان به نظام جمهوری اسلامی و ایمان به شهدا و خدای متعال و ایمان به دین و قرآن و معاد جزء اصلی تبیین جهاد است.

استاد صالحین از استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر مسجد محوری در برنامه های صالحین و انس با دعا و قرآن و مجالس دینی و راز و لزوم تاثیرگذاری گفتگو در محافل آموزشی اظهار داشت: لحظه به لحظه امتحان می شویم. و در تمام بلایا و اتفاقاتی که برای نظام رخ می دهد یک آزمون پنهان است.

گفت: هر وقت خودش را ثابت کند امتحانات سخت تر می شود. در زمان حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) و 5 سالی که حکومت آن حضرت شروع شد، آزمایشات سختی نیز آغاز شد و دشمنان 3 جنگ و قیام و تحریف های مختلف ایجاد کردند و سعی در تحریف چهره امیرالمؤمنین داشتند. ‘مینین. امروز با جنگ نرم دشمن روبرو هستیم. البته دشمنان از رؤیاهای خیالی خود از لطف خدا کوتاهی می کنند; اما ما در حال آزمایش و بررسی هستیم.

وی علت دشمنی دشمنان را در مسیر دشمنی فرعونیان، نیماردون ها و آل ابوسفیان با حضرت موسی، حضرت ابراهیم و حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم دانست. وی با انتقاد از انفعال خواص در مسیر انقلاب، هم افزایی، انسجام و وحدت در جبهه انقلاب، آن را راهکاری برای خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید