انقلابی ماندن سخت است و باید قدردان انقلاب باشیم


ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807843

نماینده مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا:

ستار هدایتکا گفت: انقلابی ماندن سخت است زیرا شیطان بیکار نمی نشیند، راه انقلاب سخت است و سختی های زیادی با او روبروست.

به گزارش راه دانا به نقل از صبح زاگرس، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز چهل و چهارمین بهار آزادی و انقلاب اسلامی را به ملت ایران تبریک می گویم. فضای مجازی نامیده می شود.

وی افزود: دهه فجر از ظلمت به سوی روشنایی در می آید، این روزی است که ملت از ظلم بیرون آمده است، ایام الله را باید یاد کرد، انقلابی ماندن سخت است چرا که شیطان بیکار نمی نشیند، راه انقلاب سخت است و در این راه سختی های زیادی وجود دارد.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه باشت تاکید کرد: راه سختی است، باید صبر را زیاد کرد، باید قدردان این انقلاب بود، علاوه بر تشکر زبانی، آن را عملی کرد.

هدایتکا گفت: باید ببینیم برای انقلاب چه کرده ایم، باید انقلابی بودن خود را بسنجیم تا از آرمان های انقلاب و دستاوردهای انقلاب آگاه شویم، باید ببینیم هدف انقلاب چه بوده است و جایی که هستیم باید خودآگاه باشیم و این را دوست داشته باشیم انقلابی بودن یعنی جان خود را فدای این انقلاب به عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی کنیم.

وی ادامه داد: دهه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی است. فجر به طلوع خورشید مژده می دهد. انقلاب اسلامی نیز طلوعی دارد که این نور از ایران آغاز شد و به تدریج در حال روشنایی سایر کشورهای منطقه است.

هدایتکا گفت: التواین از 43 سال پیش آغاز شد و انقلاب اسلامی آماده است تا همه جهان را تحت الشعاع قرار دهد و به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) فرجه الشریف بپیوندد.

وی همچنین بیان کرد: انقلاب الف.

سلام دوران جدیدی را در تاریخ بشر ایجاد کرده است، این حرکت از چهل و سه سال پیش آغاز شد و ملت ایران پرچمدار این نهضت است که این پرچم را به صاحبش خواهد داد. انشاالله ما حاضریم راه این انقلاب را ادامه دهیم و جان خود را فدا کنیم.

خبرنگار: باگرزاده



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید