نقشه شیطانی استقلال وحید امیری قبل از دربی!

سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو بازیکن 30 و 28 ساله استقلال که هر دو از ابتدای فصل بیست و یکم خدمت سربازی را سپری کرده اند، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و در سایه دوندگی های مستمر، مدیران و کارکنان تیم استقلال. باشگاه استقلال هرگز نتوانست تاکید کند. جذب شده ها برای حضور در خدمت آنها به رقابت پرداختند و در نهایت از استقلال جدا شدند و به ملوان بندرانزلی پیوستند.

در این مدت مدیران و کارکنان باشگاه استقلال با نامه نگاری و ارائه مدارکی مانند کارت کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازیکنان تیم ملی خود صادر شده بود، تلاش کردند تا با فرصت دادن به آنها، حوزه وظیفه را متقاعد کنند. سیاوش یزدانی و محمدحسین چند ماهی طول کشید تا در فصل بیست و یکم با استقلال حداقل دو بازیکن را تکمیل کنند، اما این بحث (بخوانید مطالبات) به جایی نرسید و در نهایت این دو بازیکن سرباز شدند.

این در حالی است که کانال های هواداران استقلال و صفحات اینستاگرام با کاوش در گذشته و برشمردن دلایل آزادی وحید امیری از خدمت سربازی، گزیده هایی از فیلم حضور این بازیکن در دهه 90 (سال ها پیش) را استخراج کردند. پرسپولیس به دلیل مشکلات جسمی و پزشکی (واریکوسل) از خدمت سربازی معاف شد.

انتشار تصویری در صفحه جذب خرم آباد مربوط به وحید امیری حاکی از آن است که این بازیکن در تاریخ 10 تیر 1391 و یازدهم همان ماه در کمیسیون پزشکی محل سکونت خود در استان لرستان حضور یافته است. کارت ترخیص خدمت دریافت و از خدمت سربازی ترخیص می شود.

موضوعی که در بین هواداران استقلال مطرح شد، بی توجهی مدیران و کارکنان باشگاه استقلال به این موضوع بود. مسئولانی که حتی در رابطه با پرونده بازیکن گابنی باشگاه گهر گهر تا جایی پیش رفتند که با فیفا و فدراسیون فوتبال گابن مکاتبه کردند و در نهایت توانستند ثابت کنند که این بازیکن بازی ملی کافی (در سطوح مختلف) نداشته است. و نتیجه تساوی بدون گل بود. ) دیدار تیمشان مقابل حریف سیرجانی را 3-0 به سود باشگاه تغییر دادند. راهنمایی که به بحث احیای حق تبلیغات محیطی با مدیران سرسخت سازمان لیگ پیوست و در نهایت توانست حق تبلیغات محیطی باشگاه استقلال را بگیرد.

در نهایت با استناد به موارد مشابه هواداران استقلال در یک ماه اخیر به خصوص در هفته های اخیر بارها از فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه و سردار مصطفی ایرلو مدیرعامل باشگاه استقلال سوال کرده اند. عمل.

مشکلی که حتی برخی از پیشکسوتان باشگاه استقلال مانند حسن روشن به آن واکنش نشان دادند و دوندگی بی امان وحید امیری در مسابقات باشگاهی و کشوری را دلیلی بر سلامت کامل این بازیکن دانستند.

اما خبرهای رسیده از باشگاه استقلال نشان می دهد که مسئولان باشگاه استقلال کم کاری نکرده اند، بلکه در صورت حضور وحید امیری در دیدار با استقلال (که بسیار محتمل به نظر می رسد) منتظر تقابل استقلال و پرسپولیس هستند. در این مورد اقدام کنید.

مصطفی ایرلو که خود فردی نظامی با پیوندهای قوی و قدیمی با میادین است، قطعاً با کمک دوستانش در میدان و نتیجه دربی پیش رو (26 اسفند) می تواند علیه وحید امیری مدارک جمع آوری کند. ) سایه زدن به روشی دیگر.

این موضوع از سوی بسیاری از هواداران تیم استقلال نیز به مدیران باشگاه توصیه شد که در این راستا اقدامی نکنند تا در مواقع لزوم باشگاه استقلال در این زمینه اقدام کند.

ناگفته نماند مرور صحبت های سردار مصطفی ایرلو در روزهای اخیر به ویژه در روزی که وی در جلسه هم اندیشی واگذاری سهام باشگاه با پیشکسوتان صحبت کرد، نشان می دهد که وی برنامه هایی برای حل مسئله نظامی دارد. از افشاگری سیاوش یزدانی چیزی نگفت و ساکت شد.

دیدگاهتان را بنویسید