حفظ وحدت در امتداد محور خداپرستی، نقشه های شیطانی دشمنان را شکست خواهد داد


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905842

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در جامعه اسلامی حفظ وحدت و برادری مبتنی بر تقوا و ترس از خدا لازم است و علت شکست دشمن در مقاطع مختلف تاریخی نیز همین بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی شامگاه دوشنبه در همایش جهاد تباینی ویژه روحانیون و طلاب حوزه های علمیه شهرستان ارومیه اظهار داشت: در سال 1380 در این همایش برگزار شد. همه حوادث و اتفاقات دنیا امتحان الهی است باید از اتفاقات و اتفاقات تلخ پیرامون خود درس بگیریم و از این امر غافل نشویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وقوع حوادث و مشکلات خاص مردم را برای حفظ و افزایش وحدت در جامعه تلاش می کند و از این رو شاهد تقویت اخوت و وحدت در سطح جامعه هستیم. .

وی ادامه داد: وحدت روحانیون و روحانیون به عنوان سکانداران علم و تقوا در جامعه امری ضروری است، ورود روحانیون و روحانیون به عرصه وحدت و تبیین مسائل موجب افزایش وحدت بین مردم می شود.

قریشی تاکید کرد: حفظ تقوا و ترس از خدا برای موفقیت در برابر شیطان از درون و بیرون ضروری است و به همین دلیل حفظ وحدت با تکیه بر تقوا یکی از نیازهای جامعه به ویژه در بین متدینین است.

در ادامه این برنامه، فرمانده نیروی زمینی سپاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) در سخنانی با اشاره به نقش روحانیون و طلاب در تبیین و تبیین مسائل در سطح جامعه، اظهار داشت: : در شرایط خاص و متفاوت انقلاب اسلامی، شاهد همیشه نقش آفرینی می کند. ما مخلوق روحانیون و طلاب هستیم و امروز هم این گروه به عنوان سکانداران روشنگری مواضع انقلابی شناخته می شوند.

سردار سرتیپ محمدتقی اسانلو با تاکید بر لزوم ارتباط و همدلی مردم در مقاطع مختلف گفت: خوشبختانه شاهد آگاهی و تقویت این مهم هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید