هر عملی غیر از خداپرستی مفسده است


ساعت: 13:54
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913167

مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری گفت: هر اقدام، تصمیم و کاری که دور از احکام و دستورات دین مبین اسلام و دور از تقوا باشد مفسده و انجام آن نادرست است. و اشتباه

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، حجت الاسلام شیخ حسن عامری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ری گفت: یکی از بهترین راه ها برای برون رفت از مشکلات و مشکلات، بازگشت به قرآن و عترت است. سنت پیامبر (ص) و اهل بیت علیهم السلام. .

وی با تاکید بر اینکه در نظام حکومتی باید همه را متعهد به وظایف خود دانست، تصریح کرد: ما نظام جمهوری اسلامی را پایه حکومت جهانی می دانیم، بنابراین باید به گونه ای عمل کنیم که امام زمان (عج) ج) هرکس را در هر سمتی می پسندد و مسئول انجام صحیح وظایف می باشد.

مسئول رسیدگی به امور مساجد شهرستان ری گفت: حکومت اسلامی باید هر گامی را در جهت نزدیک شدن جامعه به شرایط ظهور در آموزش، آموزش، هنر، انتشارات و حتی امور شهروندی بردارد.

عامری افزود: هر اقدام، تصمیم و کاری که دور از احکام و دستورات دین مبین اسلام و دور از تقوا باشد مفسده و انجام آن نادرست و نادرست است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم امور دنیوی خود را اصلاح کنیم و کارمان خیر و برکت باشد راهی جز تقوا و جلب رضایت امام عصر(عج) نداریم.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید