بی عملی وزارت جهاد کشاورزی به ضرر تولیدکنندگان است


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1905062

بابایی کارنامی گفت: انفعال در وزارت جهاد کشاورزی قطعا به جایگاه کشور در بخش های بین المللی کشاورزی لطمه می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به جایگاه های بسیار ارزشمند ایران اسلامی در بخش های مختلف کشاورزی و ظرفیت های بالقوه در برخی استان های کشور به ویژه مازندران، گفت: ترسیم آینده حوزه کشاورزی با توجه به انفعال این وزارتخانه در بخش های مختلف کشاورزی، زبنده ایران اسلامی نیست و در این بخش با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی با اشاره به وعده های مختلف دولت سیزدهم به کشاورزان و باغداران گفت: عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در دوران تشکیل دولت سیزدهم و تصدی مسئولیت وزیر تاکنون قابل قبول نبوده و همچنان با آن مواجه هستیم. مشکلات زیادی در بخش کشاورزی وجود دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و برداشت محصولات باغی و گلخانه ای تاکید کرد: دیدار رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با نخبگان. و بیانات ارزنده معظم له نشان از اهمیت قشر نخبگان کشور دارد و باید سهم وزارت جهاد کشاورزی در این بخش چقدر است و ظرفیت استفاده از نخبگان در این حوزه چقدر است؟

بابایی کارنامی تنها راه برون رفت از مشکلات موجود در این وزارتخانه را تلاش و کار مضاعف می داند و خاطرنشان می کند: وزیر و تصمیم گیران و تأثیرگذاران این وزارتخانه باید در کاهش و رفع مشکلات و انفعال در این وزارتخانه با جدیت تلاش کنند. قطعاً به جایگاه ایران اسلامی در بخش های بین المللی کشاورزی لطمه زد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید