مهمترین ابزار پیروزی پرسپولیس از نظر وحید امیری

مهمترین ابزار پیروزی پرسپولیس از نظر وحید امیری

وحید امیری گفت: ابتدا باید در مورد شرایطم بگویم که روز به روز بهتر می شوم. تمرینات انفرادی را شروع کردم و امیدوارم هر چه زودتر در تمرینات گروهی شرکت کنم. از این فرصت استفاده می کنم و با هواداران صحبت می کنم.

او گفت: «نکته این است که فصل هنوز تمام نشده است. 6 بازی و 18 امتیاز باقی مانده است. در این تعطیلات اخیر بازیکنان با قدرت و روحیه جدیدی آماده شدند تا به همان پرسپولیسی تبدیل شوند که ما و هواداران در ابتدای بازی منتظرش هستیم. امیدواریم فصل را با بازی های خوب به پایان برسانیم و بیشترین امتیاز را از مسابقات پیش رو بگیریم.

امیری ادامه داد: فوتبال یکی از جذاب ترین ورزش هاست چون برنده و بازنده مشخص نیست هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. من مطمئن هستم که با این تجدید قوا و روحیه و با تشویق هوادارانی که تشویق می کنند، می توان شرایط را تغییر داد. البته قلب اعضای تیم پر از حمایت هواداران است و تجدید روحیه همیشه سرشار از انرژی هواداران است.

ما فرصت های زیادی برای غم و شادی نداریم
بازیکن خلاق سرخپوشان گفت: ما بازیکنان فرصت زیادی برای غمگینی یا شادی نداریم. ما همیشه باید برای مسابقه و اتفاقات بعدی آماده شویم. طرفداران فرقی با هم ندارند. در طول سال‌ها، ما بیشتر نتایج خوبی را مدیون درک هواداران از شرایط هستیم. انرژی و ایمان آنها به تیم و دعای خیری که از بازیکنان و کادر فنی دریافت کردند روی آنها تاثیر گذاشت و باعث موفقیت آنها شد. امیری خاطرنشان کرد: با تمام وجود برای این 6 مسابقه می رویم. مطمئنم هواداران با تمام انرژی و روحیه پشت ما هستند تا افتخاری دیگر به آنها بدهیم. تیم ما به دنبال جنگ است و این حس می تواند توسط هواداران تقویت شود.

من از هواداران انرژی می گیرم
امیری گفت: به شخصه از هواداران انرژی می گیرم و مطمئنم هر بازیکنی اینطور است. حضور هواداران در ورزشگاه، بیرون و فضای مجازی زمانی که از تیم حمایت می کنند و انگیزه می دهند، به آنها دلگرمی و انرژی مضاعف می دهد تا هر وقت پا به میدان می گذارند، به فکر خود و مشکلاتشان نباشند و تمام تلاش خود را بکنند. موجودی برای موفقیت تیم شادی هواداران را خرج کنید. برای هوادارانی که با همه سختی ها و دغدغه های زندگی از تیم حمایت می کنند و سنگ تمام گذاشتند روی این حمایت.

بازیکن پرتلاش و پرشور پرسپولیس در توضیح تکمیلی گفت: سالی که به برانکو افتخار کرد از این دوره شروع کرد، پرسپولیس در پایان فصل دوم شد اما دیدم هواداران چه کردند. سال گذشته تا روز آخر چیزی مشخص نبود اما ایمان هواداران روی تیم تاثیر گذاشت و این آخرین روزی بود که قهرمانی در آن ثبت شد. من به شخصه قول می دهم از هیچ تلاش، تلاش و کوششی دریغ نکنم و منتظریم و امیدواریم هواداران در کنار ما باشند.

وی افزود: به نظر من همه بازیکنان وقتی وارد زمین می شوند باید آرام باشند. به ویژه، آنها باید مطمئن شوند که طرفداران همیشه از آنها حمایت می کنند. آنها این انرژی را دریافت می کنند و بهترین عملکرد را خواهند داشت. احساس من این است که بازیکنان معتقدند اگر حرفی از طرف هواداران می شود برای بهبود شرایط تیم است و آنها هم نیاز به آرامش دارند.

امیری در پایان افزود: من خودم در کنار تیم هستم. می بینم که اوضاع خوب است. من انرژی خوبی را در تیم می بینم و بچه ها مدتی است که خیلی خوب تمرین می کنند. شاهد اتفاقات خوبی هستیم. امیدوارم انرژی خوب از طرف هواداران باشد زیرا مهمترین ابزار ما برای پیروزی های متوالی انرژی و حمایت هواداران است.

دیدگاهتان را بنویسید