سپاهان آبروی فوتبال ماست/ در ادامه به هارمونی نگاه می کنیم

ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1788311

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در طول مسیر به فکر هماهنگی و ارائه بازی های مناسب برای تماشاگران خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی درباره این دیدار پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل سپاهان گفت: ابتدا به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم. آنها تیمی با کلاس بالا در آسیا هستند. وقتی به استادیوم می آییم و ساختار باشگاه را می بینیم لذت می بریم. سپاهان آبروی فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: در نیمه اول سپاهانی ها بهتر از ما بودند و حق گلزنی داشتند. در نیمه دوم بازی مساوی شد و وقتی بهتر بودیم گل دوم را به ثمر رساندیم. بعد از گل دوم بازی به گونه ای بود که شاگردانم نتوانستند به بازی برگردند. ما نتوانستیم گل بزنیم و سپاهان از ذخیره خود دفاع می کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مهمترین نکته غیبت بازیکنان ما بود که تاثیر زیادی در بازی داشت. 4 بازیکن ما سرماخوردگی شدیدی داشتند و همراه تیم به اصفهان نیامدند. چند نفر دیگر تا ظهر امروز شرایط خاصی نداشتند و تیم ما خالی بود. اما چیزی از ارزش های تیم خوب سپاهان کم نمی کند و امیدوارم همچنان موفق باشند.

الهامی درباره شرایط کلی تیمش در این فصل و حذف آن گفت: تا اینجا سخت ترین قرعه ممکن را داشتیم. 4 بازی خارج از خانه مقابل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر داشتیم. ما در خانه با پیکان بازی کردیم و این تیم در بیرون خیلی بهتر بازی می کند. در ادامه به مسیر هماهنگی و ارائه بازی های کاربر پسند خواهیم پرداخت.

وی افزود: ما در هفته های اخیر به خاطر محرومیتم آسیب دیدیم. 5 بازی جریمه شدم و ضربه ای به تیم زدم. سایر اعضای تیم خیلی سخت کار می کنند، اما حضور یک مربی در کنارش تاثیر متفاوتی دارد. امیدوارم از مسابقات بعدی عملکرد خوبی در تیم داشته باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید