می خواهیم هواداران پرسپولیس را راضی کنیم/ سپاهان رقیب همیشگی ماست


ساعت: 20:41
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901615

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان موجه و آماده هستند تا شادی را به مردم بدهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: خوشحالم که به شهر زیبای اصفهان آمدم. از هوادارانمان در اصفهان تشکر می کنم که امروز از ما استقبال کردند. فردا بازی مهمی مقابل سپاهان داریم و این تیم همیشه برای ما قابل احترام است.

وی افزود: بازی فردا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و بازی آسانی برای هیچ یک از دو تیم نخواهد بود. ما سعی کردیم بعد از اتفاقات بازی قبل خودمان را از نظر روحی آماده کنیم. در آن مدت تمرینات خوبی داشتیم و سپاهان را به خوبی آنالیز کردیم. سپاهان در سال های اخیر رقیب همیشگی ما بوده و این سه امتیاز بسیار مهم است. تمام تلاش خود را می کنیم و در همه خطوط تا جایی که بتوانیم تمرکز می کنیم، اما سپاهان تیم خطرناکی است و همه می دانیم که ارزش این سه امتیاز بالاست.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه این تیم شرایط سختی را پشت سر گذاشت، گفت: آماده هستیم و یکی دو تمرین خوب پشت سر گذاشته ایم. در این شرایط، جلب رضایت هواداران و بازیکنان برای بازی با تمرکز بالا مهم است. ما موارد فنی را بررسی کردیم و اجرای آن می تواند به تیم کمک کند. همه بازیکنان برای این بازی انگیزه بالایی دارند و می خواهند شادی را به هواداران بدهند.

گل محمدی در خصوص آخرین وضعیت امید عالیشاه ادامه داد: امید به این دیدار نمی رسد و به همین دلیل همراه ما به اصفهان نیامد اما شرایط او بهتر شده و امیدوارم به زودی به جمع ما ملحق شود.

وی درباره اینکه آیا فوتبال بعد از اتفاقات اخیر اهمیت خود را پیدا کرده است، گفت: فوتبال برای همه ما مهم است و می تواند الهام بخش باشد. خیلی از جامعه از برد خوشحال می شوند و از باخت ناراحت می شوند و ما این ماموریت را داریم که هواداران خود را خوشحال کنیم و خدا را شکر می کنم که ما هم در این مسائل سهیم هستیم. نتایج بر جامعه تاثیر می گذارد با اینکه امسال خوب بازی کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. از ابتدای فصل کیفیت خوبی داشتیم و این نتیجه گیری می تواند شادی را به جامعه بازگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید