می دانیم چگونه سپاهان را بزنیم/ با پیشه های غیرمنطقی هواداران پرسپولیس را جمع نمی کنیم!


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838550

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضربه زدن به سپاهان را بلدیم و امیدوارم بتوانم 3 امتیاز مقابل این تیم بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: باید از کادرفنی سیرجان، باشگاه گل گهر و دیگر مسئولانی که شرایط میزبانی ما مقابل سپاهان را فراهم کردند تشکر کنم. قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم، می خواستم به این نکته اشاره کنم که حلقه مفقوده ای در فوتبال خود داریم و این احترام متقابلی است که متاسفانه این روزها در فوتبال ما کم شده است.

وی ادامه داد: در گذشته احترام متقابل را از اسطوره ها و پیشکسوتان آموخته ایم. در آن زمان خیلی به هم احترام می گذاشتند، اما در دوره جدید شما چنین چیزی را نمی بینید و هر روز چالش جدیدی را می بینید. مربیان، بازیکنان و مسئولان قبل از مسابقه صحبت های غیرحرفه ای دارند. برخی از هواداران فضای بسیار بدی را در فضای مجازی ایجاد می کنند. این برای فوتبال ما خوب نیست. فردا بازی بزرگی است و همیشه برای این بازی حاشیه وجود دارد. می خواهم بگویم همه قابل احترام هستند. احترام متقابل ارتباط گمشده ما در فوتبال است. همه باید در هر شرایطی به یکدیگر احترام بگذارند. ما نمی خواهیم با اظهارات غیرمنطقی برای خود حامی جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان، توضیح داد: ما میزبان این دیدار هستیم و اصلا نمی دانم چرا بازی باید در زمین بی طرف برگزار شود. در شهر دیگری اتفاق می افتد اما پرسپولیس محروم است. این هنوز برای من مبهم است. ممنون از هواداران سیرجانی ولی کلی حرف میزنم. واقعا چرا باید این اتفاق بیفتد و در دقیقه 90 اعلام شود که بازی بدون تماشاگر است؟! این ظلم بزرگی به هواداران پرسپولیس و سیرجانی هایی است که می خواستند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. باشگاه ما این همه پول خرج کرد و برای ایجاد تفریح ​​و سرگرمی به این شهر آمد اما در دقیقه 90 اعلام کرد که مسابقه بدون تماشاگر است. برای من به عنوان یک حرفه ای تسلط بر این مشکلات بسیار دشوار است. کمکی به فوتبال ما نمی کنند و شرایط بدی ایجاد می کنند. در ادامه صحبتم یک نکته را می خواهم بگویم که بد نیست. من دیدم که پائولو مالدینی در دربی میلان صحبت می کرد، زمانی که او کاپیتان میلان بود و زانتی کاپیتان اینتر بود. آنها دعوای شدیدی داشتند و در یک صحنه که ضربه محکمی به هم زدند هر دو همزمان بلند شدند و گفتند ببخشید کاپیتان. آن هم در همان زمان! این چیزها فوتبال ما را عالی می کند که همه به هم احترام می گذاریم.

مطهری گفت: سپاهان تیم قابل احترامی است و سرعت بسیار خوبی در هجومی دارد. ما باید این تیم را کنترل کنیم. سپاهان تیمی است که اگر به آن فضا بدهیم از این فضاها به خوبی استفاده می کند. بنابراین باید در دفاع خیلی فشرده بازی کنیم و بتوانیم حریف را کنترل کنیم. در بخش تهاجمی خود، تاکتیک ها را بررسی کردیم و می دانیم که چگونه به تیم سپاهان ضربه بزنیم. امیدوارم فردا یک بازی خوب و زیبا در وهله اول و در نهایت سه امتیاز برای رسیدن به پرسپولیس برگزار شود. ما در کورس قهرمانی هستیم و برای کسب سه امتیاز باید انرژی زیادی برای بازی بگذاریم.

وی به غایبان پرسپولیس در این دیدار گفت: امیری و القطر چند روز پیش عمل شدند. برایشان آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم بچه ها نه تنها جای خود را پر کنند بلکه با دوندگی زیاد به چهار بازیکن مصدوم ما سه امتیاز بدهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید