اقدامات کمپرسی آزادشهر را کافی نمی دانیم / هیچ دزدی را آزاد نمی کنیم

ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801144

حسینی گفت: در خصوص دپوی زباله به عنوان یک موضوع مهم برای دادسرا، پیگرد حقوقی شهروندان به منظور حذف و انتقال محل از این منطقه است و تاکنون اقداماتی از سوی دادسرا برای رفع آن انجام شده است. بو، اما ما فکر نمی کنیم این کافی باشد.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; نشست عالی بسیج آزادشهر با دادستان این شهرستان به منظور بررسی مشکلات، عدم اهتمام برخی مسئولان در انجام وظایف و مسئولیت های خود برگزار شد و بسیج نخبگان اقشار مختلف به بیان برخی مشکلات و مطالبات مردمی پرداختند. .

یکی از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد، وقوع سرقت ها حتی خرد بود که در جامعه باید با همکاری و مشارکت سازمان های مرتبط در این زمینه اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار می گرفت.

این معضل علیرغم اینکه بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی گلستان درصد دستگیری این سارقان 56 درصد افزایش یافته است باعث شکایت در استان گلستان به ویژه شهرستان آزادشهر شده است.

از سوی دیگر مشکلاتی مانند بوی زباله، بدحجابی، سگ گردانی، نبود ایمنی راه از مشکلات مهمی است که در شهرستان آزادشهر وجود دارد که لازم است مسئولان به آن رسیدگی کنند.

سید داود حسینی، دادستان و دادستان آزادشهر و سپاه پاسداران در این خصوص گفت: با توجه به اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی تنها بر عهده قوه قضائیه و دادسرا نیست، تمامی دستگاه های مسئول و دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود عمل کنند. سارقان به ویژه سارقانی که به اموال عمومی و دولتی آسیب می رسانند و لذا هیچ دزدی را با مرخصی و تخفیف مجازات نمی کنیم.

حسینی گفت: در رابطه با ترک اقدامات کارکنان و ادارات در دادسرا تاکنون اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات با تذکر و تذکر شفاهی انجام شده است.

وی یادآور شد: در خصوص دفن زباله به عنوان موضوع مهم حقوق عامه این دادسرا، پیگیری حقوق شهروندی حذف و انتقال محل از این محدوده است و تاکنون اقداماتی از سوی دادسرا انجام شده است. از بین بردن بوها کافی است

این مسئول ادامه داد: مکاتباتی با مسئولان استانی و رئیس قاضی قوه قضائیه برای رسیدگی به مسائل زیست محیطی و بوی نامطبوع ناشی از پاکسازی محل دفن زباله انجام شد که در شورای امنیت منطقه مصوب شد و دستگاه های دولتی باید در این زمینه همکاری لازم را برای جابجایی داشته باشند. سایت.

حسینی خاطرنشان کرد: تمدید اتصال تلفن، برق و آب شرب توسط مدیران این شرکت ها و رفع نشدن مشکلات این مناطق در اسرع وقت، مصداق تضییع و تضییع حقوق عامه با تعقیب جدی تلقی می شود. روشنایی و ترمیم آسیب های جاده ای و نصب حفاظ و روشنایی جاده آزادشهر – گنبدکاووس تا چند روز آینده.

وی در خصوص مشکلات بانکی برخی واحدهای تولیدی که از سوی کارگروه اقتصادی مطرح شده است، گفت: اگر بتوانیم گره واحدهای تولیدی را باز کنیم، تا چند سال دیگر از مناقصه برخی واحدهای تولیدی، برخی شرکت‌های غیرفعال جلوگیری خواهیم کرد. از سر گرفته شده و پیگیری های لازم برای تامین مشاغل صورت گرفته است.

دادستان آزادشهر خاطرنشان کرد: در رابطه با برخی مسائل شهری از جمله ساماندهی اتوبوس های فلک الله و جمع آوری سگ های ولگرد و روشنایی جاده آزادشهر گنبد با شهرداری، پیگیری های لازم برای رسیدگی به این موارد انجام می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: همیشه برای موضوعات مطرح شده در خصوص بدحجابی و عدم پوشش کافی دعوا و دعاوی بازدارنده وجود ندارد و نمی توان به هر رفتاری با تنبیه و مجازات پاسخ داد. تنبیه آخرین مرحله ارتکاب رفتار غیرقانونی در مواردی است که باید با سفید اصلاح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید