در مورد امنیت احلفی با وجود همه فشارها به هیچ وجه تسلیم نشده ایم / رسیدگی به جرائم مشهود وظیفه شرعی و قانونی ماست / هر متخلفی را ببینیم قانون را اعمال خواهیم کرد، البته تاکتیک ها و روش ها می تواند اصلاح شود.

در مورد امنیت احلفی با وجود همه فشارها به هیچ وجه تسلیم نشده ایم / رسیدگی به جرائم مشهود وظیفه شرعی و قانونی ماست / هر متخلفی را ببینیم قانون را اعمال خواهیم کرد، البته تاکتیک ها و روش ها می تواند اصلاح شود.

روز جدید سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه عفاف و حجاب زنانه یکی از مولفه های اقتدار ملی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی این معضل را هدف قرار داده اند.

جانشین فرمانده انتظامی با بیان اینکه عفاف و حجاب زنانه از مولفه های اقتدار ملی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی این موضوع را مورد هدف قرار داده اند.

سردار قاسم رضایی در اجلاس قرارگاه امام علی (ع) استان فارس که در شهر شیراز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی، گفت: اقدامات مسئولین فرج که با «آری نه خود را ببینند» و «با خدا معامله کن» ترکیب شده اند این جزء مؤلفه های مکتب حاج قاسم است.

رضایی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند، دشمنان نمی توانند ایران قدرتمند و مستقل را بپذیرند و همواره سعی در ایجاد تفرقه، نابسامانی و بی اعتمادی در کشور دارند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور، هماهنگی و انسجام رهبری و مردم و اطاعت محض از مقام معظم رهبری را بالاترین سرمایه کشور می داند و می افزاید: دشمنان همواره سعی در تضعیف این شاخصه مهم دارند. ، اما موفق نمی شوند.

رضایی بیان کرد: البته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از هر جهت در کشور ناآرامی ایجاد کرده اند و این اتفاقات و اغتشاشات اخیر نسبت به دهه 60 و حوادثی مانند ترور، جنگ تحمیلی و… بسیار جزئی است. . . در این زمان.

این افسر پلیس گفت: اما دشمنان مشکلات و حوادث کشور را بزرگ و اغراق آمیز جلوه می دهند و متأسفانه عده ای فریب می خورند.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی کشور تصریح کرد: نیروی انتظامی یک سازمان انقلابی است و هوشمندانه عمل می کند و در آرامش بخشیدن به جامعه و خنثی سازی اغتشاشات کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

رضایی با اشاره به برخی اظهارنظرهای خواص در مورد اتفاقات اخیر گفت: این افراد باید در برابر خدا و مردم پاسخگوی اظهارات مضحک خود باشند.

وی افزود: کسانی که به قانون استناد کردند و خلاف قانون حرف زدند به اغتشاشگر تبدیل شدند و با این اظهارنظرها به تک تک افسران نیروی انتظامی و خانواده هایشان که در این مدت زحمات زیادی کشیده اند خیانت کردند. توسط پلیس تعقیب خواهد شد.

جانشین فرمانده کل ارتش در خصوص امنیت اخلاقی کشور افزود: در این زمینه علیرغم همه تلاش ها به هیچ وجه تسلیم نشده ایم و رسیدگی به جرائم مشهود وظیفه شرعی و قانونی ماست.

سردار رضایی گفت: برای همه متخلفانی که می بینیم قانون را اعمال می کنیم و یکی از آن موارد متجاوزان به عفت جامعه هستند. البته ممکن است تاکتیک ها و روش ها تغییر کند، اما پلیس به وظیفه خود در این زمینه طبق قانون عمل خواهد کرد

این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پلیس در استان فارس مجاهدانه است، گفت: پلیس در استان فارس چند وجهی است، اما با مدیریت میدانی و برنامه ریزی صحیح، استان فارس یکی از موفق و موفق است. استان های فعال کشور

این نظام انضباطی مردمی است و نشات گرفته از انقلاب است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز در بدو ورود به استان فارس گفت: نیروی انتظامی و مأموران آن مردمی و برخاسته از انقلاب اسلامی هستند و نیروی انتظامی با مردم مهربان است و مردم ایران عاشق این سازمان هستند. “

رضایی گفت: ایران اسلامی کشور قدرتمندی است و بعد از انقلاب روز به روز در عرصه پزشکی، درمانی، اجتماعی، تولیدی و اقتصادی در حال پیشرفت و رشد است و برای استکبار خوشایند نیست و برای استکبار سخت است. دشمنان برای دیدن ایران قدرتمند.

وی افزود: کشورهای اروپایی و به طور کلی کشورهای غربی در لجن و معضلات از جمله مفاسد اجتماعی غوطه ور هستند و با نیات شوم و اهداف کثیف خود عفاف و حجاب را در جامعه ما هدف گرفته اند تا آن را به چالش بکشند.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های قوت ما عفت و عفتی است که زنان در ایران اسلامی دارند و امروز دشمنان در صدد تعرض به این مهم هستند، گفت: هر کجا قدرت داشته باشیم دشمنان آن را هدف قرار می دهند و فتنه ای را که اخیرا شد. در کشور ایجاد شد و با عذرخواهی شروع کردند و متأسفانه برخی مزدوران داخلی به دلیل تبلیغات دروغین آتش این شورش را دامن زدند و می دانیم که پول و دلارهای زیادی در این زمینه به دست آوردند و عده ای احساساتی و فریب خوردند. طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ما هر روز سعی در ایجاد اغتشاش در ایران اسلامی دارند و هر بار شکست می خورند، گفت: مردم ما هوشیار هستند و قدرت کشور ما قدرت همبستگی مردم و رهبری است.

این مقام عالی رتبه انتظامی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و متخلفان نظم و امنیت عمومی باید پاسخگوی خدا و شهدا باشند و تاوان خسارات وارده به اموال دولتی و عمومی را بپردازند.

نقض هنجارها توسط پلیس قابل تحمل نیست

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه این ناهنجاری های ایجاد شده توسط متخلفان هیچ گاه برای پلیس قابل تحمل نیست، گفت: اعتراضاتی که منجر به هرج و مرج، بی نظمی و خسارات مالی به مردم می شود خط قرمز پلیس است و هرگز نخواهد بود. مماشات یا مهار، ما این کار را نمی کنیم

وی با بیان اینکه این اقدامات مطلقاً تأثیری در تصمیم و اراده پلیس نخواهد داشت، ادامه داد: طبق قانون موظفیم با هرگونه جرم مشهود اعم از آسیب به اموال عمومی و خصوصی و نقض آرامش و امنیت عمومی برخورد قاطع کنیم.

رضایی گفت: خوشبختانه همکاران من در سطح کشور شبانه روز با عشق خدمت می کنند و برای ما فرقی نمی کند که جنگ 8 ساله را به ایران تحمیل کنند یا شورش هایی مانند اغتشاشات اخیر ایجاد کنند، ما ایستاده ایم و خواهیم ایستاد. اقتدار در مقابل همه اینها.»

پلیس با مردم خوب است و مردم این سازمان را دوست دارند

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با مردم خوب است و مردم این سازمان را دوست دارند، گفت: در طول تاریخ این همه مردم از پلیس در یک کشور حمایت نکرده اند و همین برای ما کافی است که مردم و مقام معظم رهبری. رهبر انقلاب (مدظله العالی) از این سازمان راضی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید