سردار رضان: در بحث حجاب و عفاف سعی کردیم نگاه شرعی را به قانونی تغییر دهیم.

سردار رضان: در بحث حجاب و عفاف سعی کردیم نگاه شرعی را به قانونی تغییر دهیم.

فرمانده فراجا حفظ و ارتقای کرامت پرسنل فرجا را از ماموریت هایی که در نظر گرفته ایم بیان کرد و گفت: پلیس خادم مردم و مقتدر به جنایتکاران است.

سردار احمدرضا رادان در دیدار با امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، ضمن تشکر از حمایت امام جمعه از نیروی انتظامی و ایجاد وفاق بین شیعه و سنی در این استان به دلیل موقعیت استراتژیک و فرهنگی گفت: اعتقاد کارشناسان نظم و قانون، گستردگی و تنوع مأموریت فاراژ و اهمیت آن نادر و شاید منحصر به فرد است، از مرز تا اعماق محیط خودمان، این گستره ماموریت آغاز شد و همچنان ادامه دارد. و در این محدوده ماموریت، تنوع قومی و جغرافیایی وجود دارد.

وی مردم ایران اسلامی را شایسته بهترین افتخارات و خدمات می داند و گفت: تقویت استان هایی مانند هرمزگان که دارای شرایط ویژه هستند در اولویت کاری ماست و سهمیه ویژه ای برای جذب نیروهای بومی در استان اختصاص می یابد.

رادان با بیان اینکه کارکنان مجموعه فرجا یکپارچه هستند تا آسایش خود را فدای امنیت و آرامش خود کنند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، گفت: حفظ و ارتقای کرامت کارکنان فراجا یکی از رسالت هایی است که برای آن انجام می شود. ما برنامه ریزی می کنیم که انجام داده ایم

فرمانده انتظامی کشور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت دریا در استان هرمزگان گفت: در حوزه دریایی در زمینه ارائه تسهیلات چالش های زیادی داشته ایم اما خوشبختانه توانمندی های دریایی ارتقا یافته و مبارزه با قاچاق در دریا تسهیل می شود.”

وی با تاکید بر اینکه در زمینه معیشت کارمندان گام های خوبی برداشته شده است، گفت: در دو تا سه سال آینده دغدغه خانه های سازمانی فرجه برای استان هرمزگان به دلیل حضور نیروهای غیر بومی و خیر در این امر مرتفع خواهد شد. جهت، برنامه ریزی نیز در حال انجام است و این مهم در سطح ملی در دستور کار قرار دارد.

رادان با تاکید بر انتصاب افراد فهیم و باسواد در این حوزه گفت: برخورد قاطع با قاچاق، سارقان و ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه، جمع آوری معتادان متجاهر از جمله ماموریت های مهمی است که به آن رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه پلیس خادم مردم و قدرت مجرمان است، گفت: در بحث حجاب و عفاف تلاش کرده ایم نگاه مقابله را از شرع به قانون تغییر دهیم.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رادان در ادامه منطقه خلیج فارس و استان هرمزگان را مهم ارزیابی کرد و گفت: استان هرمزگان برای ما استانی مهم و حیاتی است. استان هرمزگان برای ما یک استان هدف است و به زحماتی که پرسنل نیروی انتظامی در این استان انجام می دهند کاملاً آگاه هستیم و برای رفع نواقص موجود تلاش می کنیم.

فرمانده کل قوا در ادامه به موضوع معیشت کارکنان اشاره کرد و گفت: شرایط جغرافیایی شرایط خدمت در استان هرمزگان را سخت کرده است و تمام تلاش ما این خواهد بود که در راستای کاهش مشکلات کارکنان گام برداریم. و معیشت آنها را افزایش می دهد.»

دیدگاهتان را بنویسید