باشگاه تراکتورسازی خواهان افزایش سهمیه بازیکنان خارجی فدراسیون فوتبال است / شور و حال در آستانه توافق با 2 لژیونر تیم ملی فوتبال


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876710

باشگاه تراکتورسازی در خصوص مسائل نقل و انتقالات در فصل جدید بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانا و رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی؛ همانطور که در بالا توضیح داده شد، طبق توافق قبلی و درخواست هواداران، آقای “ارطغرل ساغلام” گزینه اصلی هدایت تراکتورسازی بود و هیات مدیره تمامی درخواست های سرمربی را پذیرفت. هیئت مدیره همچنین با افزایش درصد موافقت کرد. با این حال، آقای ساغلام از امضای قرارداد خودداری کرد.

هیئت مدیره باشگاه سپس گزینه های دیگری را برای مربیگری در نظر گرفت و همانطور که در اطلاعیه هفته گذشته اشاره شد، آقای قربان بردیف گزینه اصلی هدایت این تیم که یک مربی مطرح جهانی است برای مذاکره با تراکتورسازی در ایران بود. مدیران باشگاه در جلسات متعدد مذاکرات فشرده ای را با بردیف انجام دادند که با توجه به حساسیت موضوع و لزوم اتخاذ بهترین تصمیم برای آینده تیم، طرفین در روزهای آینده پس از بررسی دقیق تصمیم نهایی را برای همکاری خواهند گرفت. موقعیت.

قابل ذکر است که هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در بستن تیمی قدرتمند برای لیگ بیست و دوم کوتاهی نکرده و به صورت 24 ساعته سعی در انتخاب مربی با دانش، کارآمدی و تجربه دارد تا اتفاقات تلخ فصل گذشته را می توان رقم زد. تکرار شد خیر و تیم به زور و به نام تراکتور به مسابقات می رود.

همچنین در روزهای اخیر رسانه ها موضوع جدایی “آلین دینکا” مربی دروازه بان های تراکتورسازی را مطرح کردند که یادآور شد: دو سال از قرارداد سه ساله این مربی باقی مانده و باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده است. به دینکا ضمن اینکه این مربی هنوز درخواست جدایی از تراکتور را نکرده و حتی در این مورد صحبتی هم نکرده است. باشگاه تراکتورسازی در انجام تعهدات مالی خود تدابیر لازم را برای جلوگیری از فسخ یک طرفه بازیکنان مورد توافق در نظر گرفته و هواداران نگران این موضوع نباشند.

تاکید می شود کمیته نقل و انتقالات باشگاه مذاکرات لازم را با بازیکنان با کیفیت و کارآمد انجام داده و در این زمینه به توافقاتی رسیده است. بنابراین مذاکراتی با دو لژیونر فوتبال کشورمان انجام شده و پیگیری های لازم در این راستا در حال انجام است. اما آخرین مرحله برای جذب بازیکن بعد از انتخاب سرمربی و نظر اوست.

شایان ذکر است که با توجه به مصادف شدن فصل آینده با جام جهانی، بازیکنان حساسیت خاصی روی انتخاب تیم های خود دارند و این امر تا حدودی قیمت بازیکنان را افزایش داده است. باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار افزایش سهمیه جذب بازیکن خارجی از 4 به 6 بازیکن به منظور افزایش جذابیت و کیفیت لیگ برتر و همچنین حذف قیمت کاذب بازیکنان داخلی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید