نقل و انتقالات تراکتورسازی به کجا رسید؟/ پرونده 4 خارجی و داخلی سر سفره شور


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884931

در این گزارش آخرین اخبار نقل و انتقالات تراکتورسازی در پنجره تابستانی و پیش فصل فوتبال کشور را می خوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، تراکتورسازی در حال پیگیری نهایی شدن لیست بازیکنان و بسته شدن پرونده نقل و انتقالات خود قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر است.

تراکتورسازی رسما با ۱۰ بازیکن داخلی و خارجی جدید قرارداد امضا کرده و یکی از پرکارترین تیم های نقل و انتقالات فوتبال پیش فصل کشور محسوب می شود.

البته کار تیم محبوب فوتبال آذربایجان در پنجره تابستانی هنوز تمام نشده است و پرونده جذب 4 بازیکن داخلی و خارجی و همچنین کسب سهمیه فیفا روی میز مسئولان این تیم باز است. .


احتمال اخراج مهاجم بلژیکی زیاد است

ایلومبه امبویه مهاجم سابق بلژیک و خنت، مهاجم تحت تعقیب تراکتوری ها بود که از اردوی این تیم در ترکیه نیز دیدن کرد.

این بازیکن در روزهای اخیر در تمرینات فارغ التحصیلان بردیف حضور داشت اما مشخص شد که نتوانسته رضایت سرمربی تراکتورسازی را جلب کند.

از سوی دیگر، سابقه کیفری ضعیف امبویه در گذشته نیز احتمال اخراج این مهاجم 190 سانتی متری را افزایش داده است.

او از نظر سنی در 35 سالگی وضعیت جالبی ندارد و همه این شرایط دست به دست هم داده تا تراکتورسازی به فکر گزینه دیگری برای تقویت خط حمله خود باشد.


وینگر گرانقیمت برزیلی مورد توجه قرمزها

گوستاوو دی مائورو مگنین، وینگر برزیلی-ایتالیایی که در تیم رومانیایی یونیورسیاتیا کرایووا عضویت دارد، دیگر بازیکن خارجی است که مورد توجه تراکتورسازان قرار گرفته است.

این بازیکن 30 ساله در حال حاضر با باشگاه رومانیایی “Universitat Craiova” قرارداد دارد و هزینه ای در حدود یک میلیون یورو دارد که جذب او کار آسانی نخواهد بود.

با این حال منابع خبری مدعی هستند تراکتورسازی می خواهد رضایت گوستاوو را از باشگاه همشهری بگیرد و او را به خدمت بگیرد.

گوستاوو در فوتبال ایتالیا و تیم های لچه و مسینا و همچنین لیگ چین و امارات بازی کرده و گلزنی و پاس گل های خوبی هم داده است.


جانشین خانزاده اهل آبادان است

رضا یزدان دوست، مدافع فصل گذشته صنعت نفت که به صورت قرضی از شهرهدی در این تیم بازی می کرد، به صورت غیر رسمی به عنوان بازیکن جدید تراکتورسازی معرفی شد.

در همین رابطه خبرگزاری فارس از انتقال نهایی یزدان دوست به تبریز خبر داد و اعلام کرد که این مدافع برای امضای قراردادی دو ساله با تراکتورسازی به توافق رسیده است.

پیش از این صحبت از تراکتورسازی رضا یزداندوست بود که بعد از مصدومیت محمدرضا خانزاده این موضوع جدی شد.

این مدافع 30 ساله آبادانی سابقه بازی در تیم های نفت مسجد سلیمان، مس رفسنجان، استقلال خوزستان و شهر خودرو را دارد و به زودی به اردوی تراکتورسازی خواهد پیوست.


تلاش برای بازگرداندن یار اخباری

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فرزین گروسیان که یکی از بازیکنان سابق تراکتور است گزینه این تیم برای تور و جانشینی ناصر سالاری است.

بر اساس این گزارش گروسیان فصل آینده با صنعت نفت قرارداد دارد اما مدیران تراکتورسازی در تلاش هستند تا موافقت این بازیکن را از باشگاه آبادانی بگیرند.

این دروازه بان در لیگ هفدهم مدافع شماره یک تراکتورسازی بود که اشتباهات مهلکی داشت اما پس از جدایی از این تیم عملکرد خوبی را به ثبت رساند.

به گزارش رسانه آماری متریکا، او یکی از بهترین بازیکنان صنعت نفت در لیگ بیست و یکم بود و در دو دیدار مقابل سرخابی ها به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

لازم به ذکر است که گمانه زنی هایی درباره احتمال حضور بازیکنان لژیونر در تراکتورسازی مانند یونس دلفی، کریم انصاری فرد، سعید عزت اللهی و احسان حیسفی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید