آخرین وضعیت نقل و انتقالات تراکتورسازی: قبل از استقلال و پرسپولیس!

تعطیلات تابستانی لیگ برتر ایران در حالی ادامه دارد که باشگاه ها به تدریج آماده سازی های پیش فصل خود را آغاز می کنند. تراکتورسازی در بین تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند، اولین باشگاهی بود که بلافاصله تمرینات خود را با هدایت پاکو جیمز سرمربی اسپانیایی خود آغاز کرد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز بیست و سومین دوره لیگ برتر را مهم ترین فصل فوتبالی تراکتورسازی می داند. زنوزی حالا در صدد است تا به رویای قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر ایران جامه عمل بپوشاند تا در نهایت سرمایه گذاری اش در فوتبال به نتیجه برسد.

او در آخرین مصاحبه خود درباره فصل گذشته اعلام کرد: کاری به نتایج این فصل نداریم. البته من راضی هستم و از آقای حامز تشکر می کنم. هدف اصلی ما فصل آینده است. تیم را برای قهرمانی می بندیم و همه نظر را به حمز می دهیم تا جام به تبریز بیاید.

حرف هایی که در چند سال گذشته تصور می شد زنوزی عادت کرده است، اما تراکتورسازی متمول با آوردن بازیکنانی مانند شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، نشان داد که به دنبال سودی برای خودش و رختکن تیمش نیست. مهدی شیری و یاوران تحت تعقیب حامز.

زنوزی به خمز اعتماد کامل دارد تا بتواند با آزادی بیشتری نسبت به قبل استراتژی های فنی خود را با بازیکنان جدید اجرا کند. هامس از زنوزی خواست تا به زودی بازیکنان خارجی را در ترکیب قرار دهد تا آنها با آرامش برای فصل آینده آماده شوند. تراکتورسازی که به نظر می رسد دست از حاشیه سازی برداشته و بدون توجه به همه مشکلات تیمش را برای حضور در بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران آماده می کند.

اولین بازیکن اسپانیایی کادر فنی تراکتور پس از پیوستن به این تیم خیلی زود تمرینات خود را آغاز کرد و اجازه استراحت بیشتر به بازیکنانش نداد تا بازیکنان جدید با نام و رسم در کنار قدیمی ها ایستادند و به حرف های او گوش دادند. کلمات و شروع به آموزش. ترکیبی که بازیکنانی چون میلاد کر، امیر ابراهیم زاده، مهدی هاشم نژاد و بهزاد سلامی را حفظ کرده و همچنین جذب ادیب زارعی نشان از اعتماد بالای کادر فنی خارجی به بازیکنان جوان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید