آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جواد نکونام

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال و جواد نکونام

جواد نکونام سرمربی تازه وارد استقلالی در تیم آبی های تهران پس از معارفه اعلام کرد که اولین تمرین این تیم روز سه شنبه 15 تیرماه برگزار می شود.

این مربی پس از گذشت 48 ساعت از اعلام این خبر اعلام کرد و به دلیل بروز برخی مشکلات تمرینات استقلال با 24 ساعت تاخیر و از روز چهارشنبه 16 تیرماه در کمپ زنده یاد حجازی آغاز می شود.

از اتفاقات عجیب و منحصربفرد سال های اخیر این بود که به طور رسمی از سوی کانال خبری باشگاه اعلام شد که دور جدید تمرینات استقلال با حضور هواداران و رسانه ها آغاز می شود. اینکه هواداران استقلال می توانند برای دیدن تمرینات استقلال به اردوی زنده حجازی بروند اتفاقی است که در ماه های اخیر کمتر رخ داده است.

آخرین تمرین استقلال با حضور هواداران در روز چهارم اسفند 1401 بود که فتح الله زاده بر دوش لیدرها تشویق شد.

همین مشکل کافی بود تا هواداران استقلال برای حمایت کامل از جواد نکونام فردا بعدازظهر در غرب تهران جلسه ای را برای حضور کامل در تمرین استقلال ترتیب دهند.

همچنین هواداران استقلال در این تجمع و حضور کلی برای ارتقای تیم، وضعیت تمرینات استقلال در فصل نقل و انتقالات را به مسئولان حاضر در محل تمرین اطلاع دهند. کسانی که از نحوه جذب تیم خود ناراضی هستند، احتمالاً فردا از نکونام و کارکنان می خواهند که به کمپ بروند.

لازم به ذکر است اولین تمرین فردای تیم استقلال یکی از پر صحبت ترین و پرطرفدارترین تمرینات این تیم در ماه های قبل و بعد از آن خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید