انتشار بیانیه نکونام در زمینه نقل و انتقالات اخیر/ جواد


ساعت: 00:45
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854592

سرمربی تیم فوتبال استوما در بیانیه ای در مورد وضعیت اخیر اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام یکی از گزینه های اصلی هدایت تیم فوتبال استقلال محسوب می شد که چند روز بعد در بیانیه ای نظرات خود را اعلام کرد.

در بیانیه نکونام آمده است:

به عنوان بازیکنی که مدت زیادی از دوران فوتبال خود را در خارج از ایران و در یکی از حرفه ای ترین لیگ های اروپا گذرانده است، می دانم که حرفه ای نیست که یک سرمربی در مورد تیم دیگری صحبت کند، اما به دلایلی امروز باید توضیح دهید. درباره پیشنهاد همکاری با استقلال. .

1- همه از علاقه صمیمانه من به استقلال و هوادارانش مطلع هستند. پس مسلماً یکی از آرزوهای من این است که روی نیمکت تیمی بنشینم که از کودکی طرفدارش بودم. تیمی که پس از بازگشت از لالیگا در حالی که هنوز می توانستم فوتبال را در خارج از ایران ادامه دهم، با اشتیاق پیراهن او را پوشید و با او قهرمان لیگ شد.

2- رابطه من با سردار ایرلو مدیرعامل محترم باشگاه استقلال همیشه دوستانه و محترمانه بوده است. چه زمانی که پاس بودم و چه الان که مربی هستم همیشه به من لطف داشته است. فصل اول سرمربی استقلال بود اما بعد مثل امروز بنا به دلایلی ترجیح دادم احساسی تصمیم نگیرم.

3- نه گفتن به استقلال و آقای آجرلو برای من آسان نیست اما امیدوارم تصمیمی که امروز می گیرم قابل درک باشد. همان طور که در نشست خبری بعد از بازی با پدیده گفتم، از چند سال پیش پروژه ای را شروع کردم که خدا را شکر تا امروز قدم به قدم جلو رفتم. من به عنوان مربی نساجی از لیگ یک شروع کردم و الان با فولاد در مرحله یکم ۱۶ لیگ قهرمانان آسیا هستم. این پروژه برای من بسیار جذاب است. شاید روزی دنباله اش به استقلال برسد. اگر این اتفاق بیفتد باعث افتخار خواهد بود، اما فکر نمی‌کنم امروز وقت آن باشد.

4- اولین واکنش من به زمزمه پیشنهاد استقلال همان مطالبی بود که امروز در این بیانیه نوشتم. به دوربین ها و خبرنگاران توضیح دادم که بنا به دلایلی دوست دارم روی پروژه فولادم متمرکز بمانم. این حرفه ها نه واقعاً بازار داغی بود و نه خدای ناکرده می خواستم سنگر استقلال را بالا ببرم. من صادقانه صحبت کردم و انتظار داشتم حرف هایم شنیده شود، نه شایعاتی که دیگران منتشر می کنند.

5. استقلال از هر نامی بزرگتر است و همه بازیکنان و مربیانی که روزی پیراهن این تیم را بر تن می کردند می توانند تا آخر عمر به آن افتخار کنند. بنابراین بیهوده است که فکر کنیم من یا هر کس دیگری دوست داریم برای این باشگاه بزرگ شرط بگذاریم.

6- امیدوارم هر تصمیمی که برای نیمکت استقلال گرفته می شود باعث خوشحالی هواداران این تیم شود. خوشحالی و رضایت آنها مزیت بزرگی است که هر مربی برای موفقیت به آن نیاز دارد.

7- و فولاد. تیم فوق العاده من که سه سال شگفت انگیز را با هم گذراند. راستش را بخواهید نمی دانم باید چه کار می کردم تا نشان دهم که اولویت من همچنان فولاد است. روز آخر لیگ در یک نشست خبری صریح به زبان فارسی گفتم می خواهم در فولاد به کارم ادامه دهم. روز بعد با خانواده ام به سفر رفتم و ترجیح دادم از فوتبال و اخبار آن دور باشم. آیا در این مدت کاری انجام داده ام که با آنچه گفتم مغایرت داشته باشد؟ مثلا آیا به کسی پیام داده ام که متاسفم و نمی خواهم در فولاد بمانم؟ یا باید از یک روزنامه نگار یا رسانه بخواهم که نام من را در تیم دیگری ذکر کند؟

قبل از آخرین بازی لیگ با مدیران باشگاه به توافق رسیدیم که پروژه ام را در فولاد ادامه دهم. برای دفاع از آبروی فوتبال ایران در آسیا و مبارزه با مدعیان لیگ باید یک تیم رقابتی ایجاد می کردیم. امیدوارم در روزهای آینده همه چیز به نحوی پیش برود که به نفع فولاد باشد و بتوانیم تیمی بسازیم که کیفیت و نتایج آن هواداران ما را خوشحال کند، زیرا آنها یکی از بهترین تماشاگران ایران هستند و شایسته رقابتی هستند. تیم. .

مطمئن باشید به قولم با فولاد عمل می کنم، امیدوارم مدیران باشگاه همانطور که قول داده بودم بازیکنان مورد نظر من را جذب کنند تا تیمی رقابتی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید