سنگ بزرگی بر سر راه نقل و انتقالات استقلال و جواد نکونام

سنگ بزرگی بر سر راه نقل و انتقالات استقلال و جواد نکونام

سال گذشته و این روزها تغییراتی در نوع قرارداد جمعی از بازیکنان استقلال به وجود آمد که تبعات آن پس از گذشت یک سال از هم اکنون نمایان است.

اخبار منتشر شده و مصاحبه های مسئولان باشگاه استقلال در ماه های اخیر نشان می دهد که در تابستان 1401 قرارداد برخی از بازیکنان استقلال بین 5 تا 10 برابر افزایش یافت و از این نظر باشگاه استقلال زیر بار تعهد مالی سنگینی برآمد. نمونه هایی مثل سبحان خاقانی، علیرضا رضایی و …. در برخی از قراردادها اشاره شده است که بازیکنی که قراردادش 500 میلیون است به 5 میلیارد و دیگری یک میلیارد تا 9 میلیارد تومان افزایش یافته است.

حجت کریمی همچنین در برنامه زنده تلویزیونی گفت: اسناد این تغییرات در اسناد مالی باشگاه موجود است و برخی از اعضای هیئت مدیره آن را امضا کرده اند. کریمی گفت که هیچ یک از مصوبات هیئت مدیره را امضا نکرده است و شاید به همین دلیل است که در این موارد به شدت صحبت کرده است.

از طرفی این روزها که جواد نکونام قصد دارد تیمش را برای فصل جدید آماده کند، با شرایطی که در قرارداد برخی بازیکنان مستعد نهفته است، نمی تواند به راحتی آنها را رها کند یا قراردادشان را فسخ کند. در واقع ارقام تعهد مالی کلان باشگاه به برخی از بازیکنانی که قراردادشان در سال گذشته تمدید شده به قدری سنگین است که باشگاه استقلال در صورت قطع همکاری با یکی از آنها، باید به اندازه خرید بازیکن جدید هزینه کند. بازیکن.

نمونه آن مهدی مهدی پور و آرش رضوند هستند که گفته می شود تمایلی به کاهش قرارداد خود ندارند و به همین دلیل ممکن است محدودیتی برای همکاری با آنها داشته باشند! یا برعکس نمی خواهند در این تیم بمانند.

به نظر می رسد آماده سازی استقلال از فصل گذشته در فصل نقل و انتقالات 1401 این روزها دست نکونام را در مهره ای قرار داده است تا او به راحتی نمی تواند آن طور که می خواهد تیمش را تعطیل کند. در روزهای اخیر خبر تداوم همکاری باشگاه با چند مهره فصل قبل در رسانه ها بازتاب داشت که البته با واکنش اعتراضی هواداران همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید