آخرین لیست نقل و انتقالات نکونام برای استقلال: 7 گزینه ورود و 5 خروج مطمئن

مراسم معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال روز گذشته برگزار شد. سرمربی جوان آبی پوشان نیز پس از معارفه از اردوی استقلال بازدید کرد تا از آخرین وضعیت زمین و امکانات اردویی دیدن کند.

نکونام قصد دارد برای فصل آینده تیمش را تقویت کند، بنابراین لیست اولیه بازیکنان مورد نظر خود را آماده کرده است. در این لیست بازیکنان حسین پورحمیدی از آلومینیوم اراک، عارف آغاسی از فولاد خوزستان، آرمین سهرابیان از گلگهر سیرجان، محمد نادری، مسعود ریقی و یاسین سلمانی از سپاهان و امیرحسین حسین زاده از شارلوا بلژیک حضور دارند.

نکونام هنوز لیست خروجی را اعلام نکرده است اما شنیده می شود بازیکنانی مانند سید حسین حسینی، عارف غلامی، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و سجاد شهبازادا می توانند در لیست خروج باشند.

البته این لیست بسته به وضعیت نقل و انتقالات می تواند تغییر کند، مثلا حسین پورحمیدی گل محسوب می شود اما در صورت امضا نشدن، حسینی در استقلال می ماند. همچنین در صورت عدم ابقای مهدی کایدی و محمد محبی، یکی دو بازیکن جدید به لیست اضافه خواهند شد.

در ادامه سایت اسپورت سه گزینه های احتمالی استقلال را عارف آغاسی، روبرتو تورس، آرمین سهرابیان، حسین پورحمیدی، یاسین سلمانی، امیرحسین حسین زاده، ریگی یکی از برادران محمدی، احسان پهلوان و محمد نادری و گزینه های احتمالی خروج از این تیم معرفی کرده است. ارائه شده توسط عارف غلامی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، آرمان رمضانی، سجاد شهبازاده و امید حامدفی فر.

دیدگاهتان را بنویسید