در نقل و انتقالات به ورود و خروج استقلال توجه کنید

در نقل و انتقالات به ورود و خروج استقلال توجه کنید

به نقل از تیم فوتبال استقلال که نیم فصل اول را با بهترین عملکرد ممکن به پایان رساند و موفق شد نه تنها تنها تیم بدون شکست باشد، بلکه بهترین خط حمله و دفاع را نیز در اختیار داشت. نقل و انتقالات زمستانی تیم پرمشغله ای بود تا جایی که با 7 خروجی و 2 ورود و در مجموع 9 تغییر، بیشترین ترافیک را در بین 16 تیم لیگ برتری داشت. و در حالی که احتمالا حداقل یک ورودی و یک یا دو خروجی دیگر دارند.

2 ورودی نهایی

استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی خود تاکنون تنها با دو بازیکن جدید قرارداد امضا کرده است که آنها صالح حردانی، مدافع راست سابق فولاد و عزیز بیک امانوف، وینگر لوکوموتیو تاشکند هستند. استقلال این دو بازیکن را در حالی به خدمت گرفته که در هر دو پست نفراتی دارند و جای خالی بازیکن در این میان احساس نمی شود.

3 خروجی مشغول

لیست بازیکنان جدا شده از استقلال اسامی 3 بازیکنی است که برای بازگشت به فصل آینده به صورت قرضی از این تیم جدا شدند.

آرش رضاوند;

آرش رضاوند شاید مهم ترین بازیکن استقلال باشد که به صورت قرضی از این تیم جدا شد تا در نیم فصل دوم فولاد را بر تن کند. رساوند بیشترین دقایق استقلال را در بین بازیکنان جدا شده داشت و بیشترین انتقاد هواداران را نیز متحمل شد تا اینکه در نهایت به جدایی موقت اکتفا کرد.

رسوند تا هفته هفتم جزو بازیکنان ثابت آبی ها بود اما با هجمه بالای منتقدان از هفته هشتم کاملا به بازیکن ذخیره تبدیل شد و دقایقی بازی کرد و در نهایت با 626 دقیقه به تیم فولاد پیوست. بازی در زمستان

فردین رابط;

اگر آرش رضاوند با 626 دقیقه بازی در رده بندی قرار داشت، حریف او فردین رباط است که به استقلال مشهد پیوست اما حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد. این ارتباط نیز توسط آبی ها اجاره شد تا او در اوایل فصل آینده به استقلال بازگردد.

متین کریم زاده;

سومین بازیکن استقلال که از این تیم جدا شد، متین کریم زاده مدافع چپ بود که در نیم فصل تنها 45 دقیقه فرصت بازی داشت. کریم زاده تنها یک بار برای استقلال به میدان رفت که یک بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و در ابتدای نیمه دوم رضا آذری جایگزین او شد. این بازیکن بعد از فردین رباط و بابک مرادی سومین بازیکن استقلال با ضعیف ترین حضور در زمین بود.

نتایج نهایی

5 بازیکن نیز در زمستان از استقلال جدا شدند که عارف آقاسی، بابک مرادی، رشید مظاهری و محمدرضا آزادی می‌باشند.

جدایی غیرمنتظره آغاسی

غیرمنتظره ترین جدایی در بین استقلالی ها مدافعی به نام عارف آقاسی بود. این مدافع که در ابتدای فصل یکی از خریدهای جدید این تیم بود و با وجود گذراندن اولین فصل حضورش در استقلال، عملکرد قابل قبولی داشت و کمتر کسی به جدایی زودهنگام این بازیکن فکر می کرد.

آغاسی به درخواست و اصرار خود توانست پس از نیم فصل حضور در آبی پوشان و 605 دقیقه حضور در زمین، استقلال را متقاعد به جدایی، ترک این تیم و بازگشت به فولاد کند.

3 جدایی قابل پیش بینی

سه بازیکن دیگر استقلال که برای همیشه از این تیم جدا شدند برخلاف آقاسی به تیم های دیگر منتقل شدند در حالی که جدایی آنها از استقلال در نیم فصل کاملا قابل پیش بینی بود. رشید مظاهری پس از یک فصل و نیم حضور در استقلال راهی سپاهان شد و در 82 دقیقه تنها در یک دیدار فرصت بازی داشت و 12 بار از لیست حذف شد.

همچنین محمدرضا آزادی که اولین فصل حضورش را در استقلال سپری کرد تنها یک بار برای آبی پوشان به میدان رفت و حضورش در زمین به دقیقه 86 رسید.

جدایی به درخواست بازیکن

امین قاسمی نژاد یکی دیگر از تولیدات استقلال است که او نیز مانند عارف آقاسی با میل خود از این تیم جدا شد و راهی گل گهر شد تا تعداد بازیکنان سابق استقلال را در گل گهر افزایش دهد. قاسمی نژاد 10 بار در لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته و مجموع بازی هایش 295 بازی بوده که یک گل و یک پنالتی برای این تیم زده است.

ابهام یک بازیکن

با وجود اینکه 10 تغییر در ترکیب استقلال ایجاد شده اما شنیده ها حاکی از آن است که انتقال این تیم هنوز به پایان نرسیده و جذب یک هافبک مرکزی و خارجی در دستور کار آنهاست.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که یکی دیگر از بازیکنان استقلال که در نیم فصل فرصت زیادی برای حضور در این تیم پیدا نکرد، کاندیدای جدایی است و ممکن است به زودی به صورت قرضی یا دائم به تیم های دیگر بپیوندد.

این بازیکن سعید مهری هافبک میانی آبی ها است که چند روزی است در تمرینات تیمش حاضر نشده و دلیل غیبت او بیماری است. مهری در نیم فصل تنها 3 بار برای استقلال به میدان رفت و مجموع دقایق حضورش در زمین به 78 دقیقه رسید.

دیدگاهتان را بنویسید