لژیونر معروف استقلال هوادار سرسخت امیر کالا نویی

لژیونر معروف استقلال هوادار سرسخت امیر کالا نویی

الهیار صیادمنش لژیونر کشورمان پس از مصدومیت در چند بازی اخیر تیمش به عنوان بازیکن تعویضی در تیم هال سیتی به میدان رفت. این گفتگو را با صیادمنش در حالی انجام دادیم که او و یارانش باید برای دیدار مقابل تیم پیشرو آماده می شدند.

بعد از مصدومیت شدیدت، چند بازی به عنوان بازیکن تعویضی انجام دادی که قطعا برایت خوب بود.
مطمئن شوید که هست. در بازی اول بعد از مصدومیت ده دقیقه بازی کردم و در بازی دوم که برگشتم 15 دقیقه برای تیمم بازی کردم. من به شرایط بازی برگشته ام و نشان داده ام که هنوز هم می توانم چهره قابل اعتمادی برای تیمم باشم. در عین حال سعی کردم خواسته های مربی را عملی کنم.

چه زمانی به ترکیب برمی گردی؟
حالا که دارم با شما صحبت می کنم، من و بقیه تیم آماده می شویم تا مقابل برنلی، تیم پیشرو بازی کنیم. من هم سعی می کنم بهترین نمایش ممکن را ارائه دهم. خوشبختانه روحیه ام خیلی بهتر شده و فکر می کنم این وضعیت روحی خوب به من کمک می کند تا در آینده نزدیک دوباره به خواسته سرمربی ام در زمین برسم.

اتفاقاً سرمربی شما خیلی به شما تکیه کرده است.
سرمربی تیم به من اعتقاد دارد و من همیشه سعی کرده ام هر دقایقی که در زمین حضور داشته ام به قول سرمربی عمل کنم. انشالله به زودی همان بازیکنی می شوم که سرمربی و هواداران می خواهند.

نظرت در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی چیست؟
سرمربی منتخب مربی بسیار خوبی است و تجربه و کارایی لازم را دارد. من اعتقاد خاصی به مربیان ایرانی دارم و معتقدم این مربیان کارایی و دانش لازم را دارند. نباید از این به بعد موفقیت را پیش داوری کنیم و به سرمربی خود فشار بیاوریم و با اتحاد و یکپارچگی بهترین عملکرد خود را با تیم ملی ارائه دهیم. باید به موفقیت تیم ملی امیدوار بود و بیشتر از آنها حمایت کرد. لژیونرها از سرمربی تیم ملی حمایت خواهند کرد و قطعا با سایر بازیکنان برای ساختن تیمی قدرتمند و بهترین بودن همکاری خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید