تیم ملی امروز قطعی نشده است/ واقعی کیست؟ من او را نمی شناسم!


ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895640

نایب رئیس دوم اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: همه اعضای هیات مدیره پیگیر و همدل بوده و تصمیم مناسبی اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز هیات رئیسه گفت: در اولین جلسه رسمی هیات رئیسه، رئیس جدید فدراسیون توصیه هایی را ارائه کرد و کار را تقسیم کردیم. ما متعهد به احترام به این تقسیم کار هستیم. مقرر شد هرگونه اطلاع از مفاد جلسه با رئیس هیئت مدیره باشد و ایشان صحبت کنند.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: الان از نظر اخلاقی اجازه ندارم در مورد چیزی که پروتکل شده است صحبت کنم. هر چه گفته می شود، آقای اصولی این کار را انجام داده است و خواهش می کنم اجازه بدهید نظری ندهم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این شرایط باعث افزایش بلاتکلیفی می شود و به همین دلیل جلسه فوق العاده برگزار شد. یک جلسه اضطراری برای پیشبرد امور برگزار شد. چون شما و مردم دلسوز هستید رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه باید پاسخگو باشند و قطعا دلسوز شما کمتر نیست. صحبت کردن زمینه ایجاد می کند و ما قصد داریم آن را دیگر حاشیه ای نکنیم.

قنبرزاده با بیان اینکه هنوز زمان تشکیل جلسه بعدی شورای حاکمیت قطعی نشده است درباره وضعیت اردوی تیم ملی در اتریش گفت: تمامی این موارد توسط سخنگوی فدراسیون تشریح خواهد شد. من از مسائل آگاهم، اما صحبت نمی کنم. نمی خوام جواب بدم

وی در خصوص صحبت های احمد راستین (رئیس هیات ورزش شورای اسلامی) خاطرنشان کرد: راستین کیست؟ من آنها را نمی شناسم، بنابراین نمی خواهم صحبت کنم. من به ندرت برنامه های ورزشی را تماشا می کنم.

کنبرزاده درباره موضع صداوسیما در قبال اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: حرفی برای گفتن ندارم و مردم قضاوت می کنند. دوست یابی آنقدر تکراری شده که به مردم اجازه قضاوت می دهی.

وی با بیان اینکه سرمربیگری در جام جهانی در دو بازی دوستانه روی نیمکت تیم ملی بسیار طبیعی است، اظهار کرد: همه اعضای هیات مدیره پیگیر و دلسوز هستند و تصمیم مناسبی اتخاذ خواهد شد. امروز برای هیچکس تصمیمی گرفته نشد و مسائل به طور کلی بررسی شد.

عضو هیئت مدیره فدراسیون درباره اینکه ترکیب هیئت مدیره فدراسیون را چگونه می بیند، گفت: بسیار دوستانه است و جلسات با آرامش برگزار می شود. باید از میرشاد مجدی هم تشکر کنیم که امکانات مالی خوبی در اختیار فدراسیون قرار داده است.

وی در خصوص اینکه شایعه شده بود تجمعی در مقابل فدراسیون برگزار می شود، گفت: اطلاعی ندارم اما با تجمع یا بدون تجمع انجام می شود. این هیئت کار را انجام می دهد. هیأت مدیره از کار و وظایف قانونی خود فرار نمی کند. حالا چند نفر از دوستان به من گفتند پارکینگ را ترک کن اما من گفتم از رسانه فرار نمی کنم و حقیقت را می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید