بازی با آرژانتین هنوز قطعی نشده است/ اردوی تیم ملی والیبال با 20 بازیکن آغاز می شود.


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820219

لژیونرها در نهایت تا اواسط ماه مه به ارتش خواهند پیوست.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اردوی این تیم از شنبه 20 فروردین ماه با حضور 20 بازیکن آغاز می شود، گفت: لژیونرها در نهایت تا اواسط اردیبهشت به اردو خواهند پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال در سال 1401، تیم ملی ایران در چهار دوره جام واگنر، لیگ ملت‌ها در سال 2022، مسابقات قهرمانی جهان والیبال و بازی‌های آسیایی 2022 شرکت خواهد کرد.

امیر هوشبر در خصوص برنامه تیم ملی برای حضور در رویدادهای آینده گفت: امسال اتفاقات مهمی در پیش داریم و با تصمیم بهروز عطایی سرمربی تیم ملی اردوها را از 19 فروردین ماه آغاز خواهیم کرد. ” 25 بازیکن به این اردو دعوت شده اند که تعدادی از آنها لژیونر هستند و بعدا به اردو خواهند پیوست.

هوشبر در تشریح زمان پیوستن لژیونرها به اردوی تیم ملی والیبال گفت: لژیونرها پس از اتمام کار خود در لیگ های خارجی به صورت متوالی در اردوی تیم ملی حاضر می شوند. میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توه تک، بردیا سعادت و صابر کاظمی پنج لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که در ابتدای اردو حضور نخواهند داشت. طبیعتا بازیکنان لیگ های اروپایی مانند عبادی پور و سعادت که تیم هایشان به پلی آف راه یافتند، اواسط اردیبهشت و پس از پلی آف به اردوی تیم ملی خواهند پیوست.

وی با بیان اینکه مرتضی شریفی و صابر کاظمی کمی زودتر و شاید تا پایان فروردین به اردو می روند، افزود: از سوی دیگر مرتضی شریفی این فرصت را دارد که به همراه تیمش در جام حذفی ترکیه شرکت کند. این در حالی است که با تصمیم عطایی لژیونرها پس از یک هفته استراحت به اردو اضافه می شوند و به همین دلیل تمامی لژیونرها از نیمه اردیبهشت ماه در اردو حضور خواهند داشت. بدین ترتیب اردوی تیم ملی با حضور 20 بازیکن کار خود را آغاز خواهد کرد.

هوچوبر با یادآوری آغاز اردوهای تیم ملی از 20 فروردین ماه ادامه داد: حرف من این است که با نظر پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی، همه بازیکنان باید با تست PCR منفی وارد اردو شوند و هر بازیکنی باید تست را در محل خود انجام دهد. شهر و محل سکونت هنگام ورود به کمپ تست PCR منفی داشته باشید. مراحل بعدی تست ها به صورت متوالی در طول اردو و طبق روال قبلی انجام می شود. سعی می کنیم از شب بیستم فروردین اردو را آغاز کنیم. لذا بازیکنان موظفند ساعت 15:30 بعدازظهر روز شنبه 20 فروردین ماه با مراجعه به فدراسیون والیبال خود را به اینجانب معرفی کنند تا پس از دریافت تجهیزات لازم برای حضور در تمرین عصر حاضر شوند. در تمرینات اطلاعات تکمیلی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت و امیدوارم تیم ملی فصل خوبی را پشت سر بگذارد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره بازی های تدارکاتی نیز گفت: با چند کشور مذاکره کرده ایم و هفته آینده تکلیف نهایی دیدارهای تدارکاتی تیم ملی مشخص می شود. آرژانتین یکی از این کشورهاست.

وی با تاکید بر اینکه بازی با آرژانتین هنوز بلاتکلیف است، گفت: تیم ملی والیبال آرژانتین یکی از بهترین گزینه ها برای بازی تدارکاتی است و در صورت قطعی شدن این پست قبل از حضور در برزیل با توجه به نزدیک بودن زمان مسابقات و با توجه به بحث مطرح شده ما به آرژانتین می رویم و برای هفته اول لیگ ملت ها در سال 2022 آماده می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید