4 بازی مونده و هنوز چیزی قطعی نشده / بازی با شهر خودرو بهترین روز زندگی من بود


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837946

بازی زمین فولاد شرایط خاص خودش را دارد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: قطعا بازی با شهرهدی بهترین روز زندگی من بود چرا که هواداران زیادی آمدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ آرماند رمضانی مهاجم تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با دوربین رسمی باشگاه گفت: شب بازی با شهرهدی یکی از شب های خوب زندگی ورزشی من بود و همچنین شب خوبی برای هواداران بود. زمانی که وارد زمین شدم احساس خوبی داشتم و از هواداران انرژی مثبت گرفتم، همچنین انگیزه گلزنی در این دیدار را داشتم و به لطف خدا توانستم تلاش هم تیمی هایم را به کار بگیرم.

وی ادامه داد: در ابتدا که از پرسپولیس به استقلال آمدم شرایط برایم سخت بود اما برخورد باشگاه، بازیکنان و هواداران با من خوب بود تا بتوانم خیلی زود بر این جو غلبه کنم. من این را برای خوشحال کردن هواداران نمی گویم. من واقعا برای به دست آوردن پیراهن استقلال زحمت کشیدم و برای حفظ این پیراهن خیلی تلاش می کنم. هر بار که حتی برای یک دقیقه به زمین می روم تمام تلاشم را می کنم و حتی اگر نتوانم گل نزنم سعی می کنم سخت بازی کنم.

رمضانی در خصوص 4 بازی باقی مانده تیمش گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده و فوتبال غیرقابل پیش بینی است. همانطور که فرهاد مجیدی و کادرفانی گفتند 4 مسابقه باقی مانده است که باید با تمام توان ادامه دهیم و در آنها پیروز شویم. برای کسب عنوان قهرمانی با امتیازات و شرایط بسیار خوب رکوردها را حفظ کنید.

وی خطاب به هواداران باشگاه استقلال گفت: ممنون. از روز اولی که اومدم همیشه انرژی مثبت شارژ بودم. بازی با شهر خودرو قطعا بهترین روز زندگی من بود چون هواداران زیادی آمدند. وقتی گل زدم واقعا خوشحال شدم و واکنش هواداران را دیدم. خوشبختانه آنها راضی برگشتند. این مهم ترین رویداد بود.

مهاجم استقلال در پایان گفت: فیلم صحنه گل را با امیرحسین زاده دیدیم و وقتی دیدم هواداران پس از برخورد توپ به تیر دروازه پشیمان شدند و بعد از 2 ثانیه با خوشحالی به هوا بلند شدند. احساس خیلی خوبی داشتم: «فولاد تیم بسیار خوبی است و بازی در زمین فولاد شرایط خاص خودش را دارد، اما ما هم می‌خواهیم در این دیدار پیروز شویم و امیدواریم خدا کمک کند تا از این مسابقه دست پر برگردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید