5 بازی مونده / لیگ تازه شروع شده حالا شانس برد داریم!


ساعت: 23:04
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836460

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز شانس قهرمانی داریم و فکر می کنم لیگ تازه شروع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل پیکان گفت: پنج دیدار حساس دیگر باقی مانده است. از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها امروز پرشور بازی کردند و ما هنوز شانس برد داریم. فکر می کنم لیگ تازه شروع شده است. با این حال، مزایای مهم باقی مانده است. هم برای ما و هم برای حریف. امروز شاهد بازی منظم و خوب بازیکنان پرسپولیس بودیم. به لطف هر یک از آنها، آنها با انگیزه کار کردند و ما در سه هفته گذشته تمرینات فشار خون بالا را پشت سر گذاشتیم. این پیروزی را هم مدیون هواداران و هم بچه ها هستیم.
وی با اشاره به از دست دادن امتیاز استقلال گفت: به نظرم خوبی این مسابقه این است که همچنان ادامه دارد. با هر امتیاز تیم مقابل به تیم ما امتیاز می دهد، این حساسیت هم برای تیم مقابل و هم برای تیم ما بیشتر می شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه شهر میزبان بازی مقابل سپاهان مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: خیر، هنوز مشخص نیست.
گل محمدی همچنین درباره پیروزی تیمش مقابل پیکان گفت: برد ارزشمندی بود اما موفق شدیم مقابل تیمی جوان و با انگیزه با تاکتیک خوب به پیروزی برسیم تا خوب بازی کنیم. بعد از زدن گل دوم خوب دفاع کردیم. این پیروزی را مدیون هواداران خوبی هستم که امروز خیلی از من حمایت کردند و همچنین بازیکنان غیور و صادق پرسپولیس. از تک تک هواداران و تماشاگران تشکر می کنم و فشار زیادی روی آنها بود اما بچه ها با تمرکز و انرژی بالا خوب بازی کردند. استقلال هم امتیاز از دست داد، فکر می کنم این برد می تواند در آینده کمک زیادی کند و با روحیه به کارمان ادامه می دهیم.
وی درباره صحنه اخراج امید عالیشاه نیز توضیح داد: من ندیدم اما آنچه بچه ها گفتند پای عالیشاه به شکم مدافع حریف برخورد کرد. فکر می کنم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت بود اما با تصویری که بچه ها دیدند فکر می کنم تصمیم درستی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید