بازی با کانادا را لغو کنیم؟ هنوز چیزی مشخص نیست/ حریف جدیدی برای تیم ملی فوتبال انتخاب نشده است


ساعت: 16:03
تاریخ انتشار: 1401/03/02
کد خبر: 1840933

دبیرکل یا رئیس فدراسیون در مورد مشکلات صحبت کنند

مدیر تیم ملی فوتبال گفت: برنامه بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال هنوز مشخص نیست و در حال بررسی آن هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیل مدیر تیم ملی فوتبال درباره آخرین وضعیت برنامه تیم ملی پس از لغو بازی اکوادور گفت: هنوز حریف جدیدی انتخاب نشده است اما در حال مذاکره با گزینه ها هستیم. نمی‌توانیم نام ببریم، زیرا همه چیز خراب شد. ما امروز در مورد برنامه سفر به کانادا صحبت کردیم، اما هنوز کسی تصمیم نگرفته است.

وی در خصوص زمان اضافه شدن لژیونرها و عزیمت تیم ملی به ترکیه گفت: هنوز فرصتی برای رفتن به ترکیه باقی نمانده است. تعدادی از بازیکنان لیگ های خود را تکمیل کرده اند و باید زودتر برای تیم ملی بازی کنند. در مورد لیگ خودمان هم با صحبتی که با سهیل مهدی داشتیم نمی توان بازی ها را کمی جابه جا کرد. در این زمینه سعی کردیم از مربیان کمک بگیریم. با آنها صحبت کردیم تا اگر زمان مشخصی برای اخذ ویزا به ترکیه وجود دارد، همکاری و ارتباط داشته باشند.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر لغو بازی با کانادا گفت: هنوز مشخص نیست. امروز در مورد آن صحبت کردیم و چیزی قطعی نشد.

مدیرعامل تیم ملی فوتبال گفت: به نظر شما مشکل چیست، دبیرکل یا رئیس فدراسیون باید در این مورد صحبت کنند.

استیل درباره اینکه آیا برای گرفتن ویزای کانادا مشکلی ندارد، گفت: نه، یک بار به ما گفتند که ویزا بگیریم.

وی درباره تفاوت درآمد بازی با کانادا گفت: آیا در 10 سال گذشته توانسته ایم از بازی های دوستانه درآمد کسب کنیم. آیا همیشه پول داده ایم یا دریافت کرده ایم؟

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا در حال مذاکره با نیوزلند بود، گفت: نه، قبلاً در حال مذاکره بودیم، اما اسکوچیچ به دلیل عدم موافقت او لغو شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید