موج بی مسئولیتی در تیم فوتبال تراکتورسازی / تیم بزرگ، فلسفه بزرگی می خواهد

تراکتور را از جاده قهرمانی به مسیر ناکامی و سقوط سوق داد. از جمله این عوامل می توان به بی ثباتی، میانجی گری و بی مسئولیتی اشاره کرد که از مالک تا بازیکنان در بدنه باشگاه نهفته است و برای میلیون ها هوادار این تیم آشکار است.

اما برای درک بهتر چرایی سقوط این تیم محبوب و همیشه مطالبه گر در چنین روزی، شما را به گفتگوی خبرنگار خود با یکی از بازیکنان خارجی این تیم دعوت می کنیم که حوالی ساعت 13:00 روز پنجشنبه 15 اردیبهشت برگزار شد، لطفا ادامه دهید. در فکر:


+ خبرنگار: سلام صبح بخیر. از .. من از سایت خبری آناج هستم. ببخشید فرصت مصاحبه دارید؟ چند دقیقه بیشتر مزاحم شما نمی شوم، می خواهم در مورد بازی با نفت مسجد سلیمان و بازی آینده مقابل هواداران سوال کنم.

– بازیکن: سلام، روزتون بخیر، شرمنده، الان بیدار شدم، اگه ممکنه یه ساعت دیرتر زنگ بزنید..


خبرنگار: بله، حتما مزاحم شما خواهم شد، ظهر بخیر

بازیکن: ممنون

بعد از این گفتگو بازیکن قول می دهد و به تماس و پیام خبرنگار ما پاسخ نمی دهد !!

در اینجا به یک نکته مهم می رسیم، رفتار غیرحرفه ای بازیکن در زندگی شخصی و اجتماعی. حال اگر از دریافت حقوق حرفه ای در مقابل ارائه و بی احترامی به رسانه ها فراتر برویم، آیا بازیکن ساعت 13 می تواند دلیلی غیر از شب زنده داری داشته باشد؟

این شاید در نگاه اول بیهوده به نظر برسد، اما حقیقت این است که برای اینکه یک بازیکن حرفه ای فکر نکنیم، همان سوپ و همان کاسه خواهد بود و نباید انتظار داشت که با قدرت در زمین بازی کند و تراکتور را به او برگرداند. روز خوبی داشته باشید.

و شاید قیاس او فرق کند اما رئال مادرید بی دلیل رئال مادرید نشد، بلکه بنزما، بنزمای فعلی که مردی در فوتبال اروپا در 34 سالگی و در آستانه بازنشستگی است! این نتیجه یک فلسفه نهفته در یک باشگاه، جاه طلبی افسارگسیخته، میل و مبارزه تا آخرین نفس است.

ناگفته نماند ماجرای سعید واسی که در کمپ تهران در جزیره کیش مشغول تهیه تراکتور بود و در کمال تعجب او این رفتار غیرحرفه ای و غیرعادی با بی توجهی کادرفنی این تیم پنهان شد. اثبات مدیریت غیر اصولی و بی مسئولیتی در باشگاه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید