بازی آسانی مقابل والیبال کره جنوبی نخواهیم داشت


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893282

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره دیدار تیم های ملی نوجوانان ایران و کره جنوبی گفت: خدا را شکر به مرحله نیمه نهایی رسیدیم. در این مرحله مقابل تیم کره جنوبی بازی می کنیم و می دانیم که بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا مومنی مقدم، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره دیدار تیم های ملی والیبال جوانان ایران و کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا گفت: خدا را شکر به نیمه نهایی رسیدیم. در این مرحله با تیم کره جنوبی که یکی از باکیفیت ترین تیم های این رقابت ها است بازی می کنیم و می دانیم که بازی آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

وی افزود: تیم کره از آرایش زمین متفاوتی نسبت به سایر تیم ها برخوردار است و این تفاوت را می توان در نحوه بازی آنها مشاهده کرد. البته بارها با گروه آنالیز و سایر مربیان تیم ملی جوانان این تیم را آنالیز کردیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: تیم کره جنوبی در 2 جلسه برای بازیکنان آنالیز شد و یک جلسه آنالیز دیگر خواهیم داشت تا بازیکنان با اطلاعات کافی به مصاف تیم کره بروند.

وی با اشاره به اینکه تیم های اول و دوم این رقابت ها سهمیه جام جهانی 2023 جوانان را کسب می کنند، گفت: امیدوارم با برتری مقابل کره جنوبی فینالیست شویم و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کنیم. “

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه 6 شهریور ماه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا به مصاف کره جنوبی می رود.

دیدگاهتان را بنویسید