فدراسیون فوتبال رویای حضور در جام جهانی را از ما گرفت/ کی روش در تیم ملی کار آسانی خواهد داشت!


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898977

به عنوان پاداش صعود به جام جهانی، از ایران بیرون رانده شدیم.

دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش پرتغالی بعد از اینکه دیگران کار را برای او انجام دهند شرایط راحتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ماریو تات، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و دستیار دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد آزادی کادر فنی کرواسی از مدیریت تیم ملی فوتبال ایران توسط فدراسیون کشورمان اظهار نظر کردند. و منتخبی از کارلوس کی روش.

تات در ابتدای این مصاحبه گفت: 2 هفته از این تصمیم می گذرد اما هنوز نمی توانیم بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. این تصمیم برای ما بسیار ناراحت کننده بود زیرا تلاش، انرژی و دانش زیادی صرف کردیم. در شرایطی نسبتاً ناامیدکننده به ایرانی ها کمک کردیم و توانستیم آنها را به جام جهانی برسانیم و به عنوان پاداش آن از زمین بیرون رانده شدیم.


فشارهای مداوم علیه اسکوچیچ وجود داشت

وی درباره دلیل اخراج آنها از اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: توضیح منطقی برای آن وجود ندارد، اما فشارها مدام وجود داشت و در دوران آماده سازی انواع داستان ها را شنیدیم. مثلا این داستان که در تیم افرادی بودند که متحد نبودند. ما از آنچه پشت سرمان می گذرد آگاه نبودیم. آنها اعلام کردند که این تصمیم به دلیل مشکل بی انضباطی گرفته شده است، اما من یک سوال دارم. چگونه می توانیم تیمی با یک دست و یک دل با بی انضباطی داشته باشیم که در 18 بازی 15 برد ثبت کنیم؟ در یک بازی جزئی به کره باختیم و قبل از آن بازی به جام جهانی صعود کرده بودیم. یعنی در یک مسابقه کاملاً بی اهمیت باختیم.


ما کاملا ناامید هستیم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تا ژوئن 2023 با ایران قرارداد داریم یعنی حضور ایران در جام ملت های آسیا را تضمین کرده ایم. کارلوس کی روش از پرتغال راحت خواهد بود که دیگران کار را برای او انجام دهند. این وضعیت عجیب است و ما ناامید هستیم. بالاخره این فوتبال مدرن است، مربیان مواد مصرفی هستند، با استرس و فشار زیادی کار می کنند و خیلی چیزها فقط به ما بستگی ندارد. فقط باید این را بپذیریم.

تات در پایان خاطرنشان کرد: جای تاسف زیادی وجود دارد که با آرزوی بزرگی برای بردن ایران به جام جهانی آمده ایم. جام. ما آن فرصت را به دست نیاوردیم و آنها از رویای ما استفاده کردند زیرا چنین فرصت هایی اغلب در زندگی به وجود نمی آید. صادقانه بگویم، اسکوچیچ بسیار ناامید است، این ضربه سنگینی برای او بود، اما زندگی ادامه دارد.


2018285 خبر خاکستری


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید