بهترین امکانات را برای تیم ملی جام جهانی انتخاب می کنیم/ توافق با فدراسیون فوتبال قطر برای ما منشا خیر خواهد بود.

ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792161

تصمیم گرفتیم سریعترین راه را برای جام جهانی تجربه کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در این سفر سعی می کنیم بهترین کمپ و هتل را برای تیم ملی انتخاب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم ملی فوتبال ایران و سرپرست تیم ملی امشب برای بازدید از کمپ ها و هتل های این کشور راهی قطر می شوند.

مجتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال در تشریح این موضوع به سایت فدراسیون گفت: امشب به همراه حامد مومنی برای بازدید از اردوهای راه اندازی شده برای جام جهانی به دوحه قطر می رویم. فدراسیون فوتبال قطر 39 اردو و هتل تدارکاتی را برای میزبانی از تیم های راه یافته به جام جهانی تدارک دیده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده سعی می کنیم بهترین کمپ و هتل را برای تیم ملی انتخاب کنیم.

وی در ادامه به سازوکار انتخاب هتل و محل برگزاری آماده سازی تیم ملی جام جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به دستورالعمل مسابقات و میزبانی قطری ها در جام جهانی، از 17 دسامبر (26 آذر) باید اولویت ها را تعیین کنیم. به کنفدراسیون فوتبال آسیا از اردوی آماده سازی و محل اعلام سکونت. سفر ما انتخاب بهترین امکانات برای شهروندان است. اولویت های ما در انتخاب کمپ طبیعتا به کیفیت هتل، فاصله مناسب تا زمین تمرین و کیفیت زمین تمرین و مسائلی از این دست مربوط می شود.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی گذشته تیم ملی فوتبال ایران در کمپ لوکوموتیو در مسکو شرکت کرد اما این اردو از قبل توسط ایتالیا رزرو شده بود که قبل از صعود به جام جهانی به تیم ملی ایران رسید. به همین ترتیب از این پس باید برای انتخاب هتل و کمپ اقدامات لازم را انجام دهیم.

هورشیدی در پایان با اشاره به توافق مشترک فدراسیون فوتبال ایران و قطر گفت: باید از آقای عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر امضای سند همکاری با کشور قطر تشکر کنم. برنامه او برای تقویت دیپلماسی ورزشی فضای بهتری را برای حضور تیم های ملی فوتبال ایران در میادین بین المللی و مسابقات ورزشی ایجاد کرده است. این اتفاق مهم و بزرگ منشأ خوبی برای فوتبال ایران خواهد بود. تمام تلاش اعضای فدراسیون فوتبال ایجاد بهترین فضا برای نتیجه گیری در جام جهانی پیش رو است. تیم ملی نیز مصمم است با همدلی و پیروزی مقابل تیم ملی عراق هر چه زودتر به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید