از ترکیب تیم ملی فوتبال رضایت صددرصدی داریم/ فدراسیون امکانات خاصی برای تیم ملی در نظر نگرفته است!


ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879133

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال هیچ امکاناتی برای تیم ملی فراهم نکرده و شرایط سختی برای حضور در جام جهانی داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احمد نورالهی در خصوص جایگاهش در تیم الاهلی امارات گفت: به دلیل اینکه هوای امارات بد بود نتوانستم خود را به خوبی با تیم وفق دهم و شرایطم در سه بازی اول بد بود اما رفته رفته شرایط تغییر کرد. تغییر می کند. بهتر بود و توانستم در لیگ 22 بازی کنم، اما در آسیا چون 12 بازیکن خارجی داشتیم کمتر فرصت بازی به من داده شد.

وی افزود: یک سری بی اطلاعی در پرسپولیس انجام دادند اما در هشت سالی که در پرسپولیس بودم به اتفاقات روز توجه نکردم. اگرچه می دانستیم کسانی که بیشتر کار می کنند و حقوق بیشتری دارند مورد توجه قرار نمی گیرند. بازیکنان زیادی هستند که در این تیم به چیزی که لیاقتشان را دارند نمی رسند. خوشحالم که خاطره خوبی در ذهن هواداران ایجاد کردم و آنها تا پایان عمر در قلب من هستند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تیم هایی بودند که برای حضور در جام جهانی هزینه زیادی کردند اما تیم ملی ایران به این جام رسید اما با این امکانات دوباره شرایط سخت می شود. ما لژیونرها، بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم. کادر فنی در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت و از کادرفنی 100 درصد رضایت داریم. برخی می گویند شما مقابل عراق و بحرین بازی کردید و شکست خوردید، اما زمان و استرس سخت بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم با این امکانات کوچک و سخت به نتیجه جام جهانی برسیم. هیچ امکاناتی برای تیم ملی مهیا نکردند و شرایط خوبی برای ما فراهم نکردند اما امیدوارم در جام جهانی توپ به سود ما برگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید