من یک نتیجه گذرا به تیم ملی می دهم / تیم ملی گاهی بدون برنامه است و هدف خاصی ندارد

زمان: 09:28
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775726

پیشکسوت و مربی فوتبال کشور به ما گفت: نتیجه بازی با کره جنوبی برای ما بسیار خوب است و من یک نتیجه گذرا به تیم ملی می دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن ذوالفقارنسب ، پیشکسوت و مربی فوتبال درباره بازی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی گفت: نتیجه بازی برای ما بسیار خوب است. تیم ملی از 4 بازی 10 امتیاز دارد و کره از 4 بازی 8 امتیاز دارد. رقابت اصلی بین ایران و کره است و هر دو تیم شانس زیادی برای پیشرفت دارند.

وی ادامه داد: با این حال کودکان برنامه دلپذیر و قابل قبولی را بازی نمی کنند. دلایلی که اکثر بازیکنان ضعیف بازی می کنند این است که 7 تا 8 لژیونر وجود دارد که هر یک از آنها به سبک کانتری بازی می کنند. سایر بازیکنانی که در لیگ ما هستند و چون لیگ برگزار نمی شود و تمرینات منظم نداریم ، بسیار ناهماهنگ هستند.

این پیشکسوت و مربی فوتبال درباره چگونگی حل این مشکل گفت: وقتی مربی تیم را اذیت می کند ، گاهی اوقات در بازی دچار سردرگمی می شود و برنامه و هدف خاصی ندارد. مهمترین عامل در فوتبال تمرین است و همه مسائل عملی حل می شود ، استراتژی ها تعریف و آموزش داده می شود. وقتی تمرین نمی کنیم ، باید انتظارات خود را کاهش دهیم.

وی افزود: عملکرد فوتبال ما در شرایط فعلی قابل قبول است و نتیجه قابل قبولی می گیرد.

مربی سابق تیم ملی با اشاره به گلی که از کره ای ها دریافت کردیم ، گفت: گلی که از کره جنوبی به ثمر رساندیم فقط یک پاس بود. بلافاصله پس از ارسال پاس ، خط دفاع باید با توپ تراز شود. نباید گلی را که از کره از تیم های دیگر دریافت کردیم بخوریم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان که با رادیو ورزش صحبت کرد ، گفت: بازیکنان ما هر کاری ممکن کردند. سعید عزت اللهی یکی از بازیکنان خوب ما بود. ما دوبار به دیرک ضربه زدیم و من به تیم ملی یک نتیجه پاس کلی می دهم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید