فوتبال زیبا بدون نتیجه فایده ای ندارد، قول می دهم در لیگ بمانم

ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779902

مربیان و هواداران سپاهان در نشست خبری درباره دیدار تیمش با هواداران در هفته سوم لیگ برتر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با هواداران در هفته سوم لیگ برتر گفت: قطعا بازی بسیار سختی در پیش داریم. 2 بازی اول تیم هواداران را دیدیم و فکر می کنم این تیم به عنوان یک تازه وارد لیگ برتر کل لیگ را شگفت زده کرد.

وی افزود: عملکرد این تیم در 2 بازی اخیر نشان می دهد که ایده های خوبی دارد و می خواهد تیم قدرتمندی باشد. نوع هوادار بازی، میزان مالکیت توپ و نوع حرکت در حمله و دفاع نشان می دهد که آنها تیم خوبی هستند. مشخص است که عنایتی با تیمش خوب کار کرد. این تیم لیگ دسته اول را خیلی خوب به پایان رساند و به لیگ برتر صعود کرد و برای این رقابت ها تقویت شد. یک هوادار قطعا می تواند برای هر تیمی مشکل ساز باشد. ما باید برای کسب امتیاز خوب تلاش کنیم، با تمرکز بالا بازی کنیم، نقاط قوت هواداران را پوشش دهیم و با حفظ ساختار تاکتیکی امتیازات لازم را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مصدومیت تیمش ادامه داد: عزت الله پورگز مصدومیت جزئی داشت که خوشبختانه درمان شد. مصدومیت خاصی برای بازی فردا نداریم. داوید رجبی هم مشکل کوچکی داشت که حل شد و می تواند هفته آینده در لیست تیم ها قرار بگیرد.

نویدکی درباره حضور هواداران در ورزشگاه ها گفت: فوتبال و حتی ورزش بدون هوادار تفریح ​​نیست، همه دوست دارند در ورزشگاه باشند. باعث خوشحالی است که بانوان امروز به ورزشگاه نقش جهان آمدند و روز سپاهان را جشن گرفتند. امیدوارم روزی برسد که همه بتوانند مسابقات تیم های مورد علاقه خود را در استادیوم ها تماشا کنند و این جذابیت ورزش است. امیدوارم تاج هر چه زودتر به پایان برسد و مردم در ورزشگاه ها خوشحال باشند و از تماشای مسابقات لذت ببرند.

او گفت: در مجموع می‌خواهم تیمم در خط دفاعی بازی کند. می دانیم که هواداران به خوبی به حریف فشار می آورند اما این تاثیری در بازی ما نخواهد داشت و تلاش می کنیم از زیر فشار این تیم خارج شویم. این فوتبال حرفه ای است و تصمیم خوبی برای تغییر ساختار تیم نیست، زیرا یک تیم می پرسد. تیم ها باید همیشه با ساختاری که در آن برنامه ریزی و تمرین کرده اند بازی کنند. او طرفدار بسیار خوبی برای تیم است و مشخص است که در این تیم کار کرده و نگاه درستی به فوتبال دارد. باید هوشمندانه بازی کنیم و در عقب خوب بازی کنیم تا بتوانیم فضاهای زمین را در اختیار بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جمع هواداران برنامه خود را توضیح داد: هیچ تیمی کامل نیست و هر تیمی علاوه بر نقاط قوت، ضعف هایی نیز دارد. به همین دلیل باید سعی کنیم نقاط قوت هواداران را بپوشانیم و از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم. قطعا هوادار چنین برنامه ای برای سپاهان دارد. سعی کردیم 2 دیدار قبلی این تیم را به خوبی آنالیز کنیم اما نتیجه بازی به شرایط روز مسابقه و آمادگی روحی و روانی بازیکنان و آمادگی آنها در روزهای قبل از بازی برمی گردد. امیدوارم با صحبت هایی که با بازیکنان داریم بتوانیم خوب بازی کنیم و امتیازات لازم را بگیریم.

* عنایتی: فوتبال زیبا بدون نتیجه فایده ای ندارد، قول می دهم در لیگ بمانم

رضا عنایتی سرمربی هواداران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته سوم لیگ برتر با عذرخواهی از خبرنگاران اصفهانی به دلیل عدم حضور در نشست خبری به دلیل تاخیر در پرواز تیمش گفت: شرایط بسیار خوبی داریم. بازی سختی چون مقابل یکی از ما یکی از بهترین تیم های ایران هستیم که خیلی خوب است و امیدوارم بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم.

وی افزود: در دو بازی قبل با وجود باخت تمام تلاش خود را برای نشان دادن زیبایی فوتبال انجام دادیم و فکر می کنم تا حدودی موفق شدیم. با تحلیلی که از مسابقات سپاهان کردیم می دانیم که او چقدر تیم قدرتمندی است، سپاهان مربی جوانی دارد که با او در تیم ملی بازی کردیم و این یکی از تمایزات اصفهان است. امیدوارم نویدکی همچنان موفق باشد، ما هم برای موفقیت تلاش می کنیم و امیدوارم بازی خوبی از آب در بیاید.

سرمربی تیم فوتبال درباره تمجید محرم نویدکی از این تیم و اینکه او هوادار لیگ را غافلگیر کرده به هواداران گفت: محرم مهربان است. همانطور که کارشناسان و دوستان ما می گویند، فوتبالدوستان فوتبال خوبی ارائه می دهد و پس از یک بازی زیبا باید به نتیجه برسیم، زیرا فوتبال زیبا تلاش بی نتیجه است. ما از جو لیگ دسته اول به جو لیگ برتر آمدیم و باید به بازیکنان زمان بدهیم تا با شرایط سازگار شوند. با وجود بازیکنان بسیار باکیفیت تیمم، اطمینان دارم و امیدوارم با ارائه فوتبالی زیبا به نتیجه مطلوب برسیم.

عنایتی با بیان اینکه بازیکنان دیگری نیز تعیین خواهند شد، گفت: در گذشته با توجه به بودجه تیم بازیکنان را انتخاب می کردم و زمانی که باشگاه تغییر کرد، لیست کارکنان باشگاه را دادم و امیدوارم بتوانیم به سرعت این بازیکنان را جذب کنیم. با این موضوع راحت هستم و امیدوارم به آن سرعت ببخشم و باشگاه از این موضوع استقبال می کند.

او درباره چشم اندازش برای هواداران در فصل اول لیگ برتر می گوید: چشم انداز تیمی که از دسته پایین به لیگ برتر می آید بقا در لیگ برتر است چرا که شخصیت تیم شکل می گیرد و چیزهای بزرگتری. در فصل های بعدی قابل انجام است. تیم هایی هستند که وضعیت مالی خوبی داشتند اما در 8 تا 9 هفته ابتدایی لیگ و حتی در نیم فصل در چالش بزرگی بودند. سعی می کنیم این زمان را کاهش دهیم و اگر بازیکنان را به لیست اضافه کنیم زودتر اتفاق می افتد. به صراحت قول می دهم که این تیم با همین نفرات در لیگ برتر بماند اما از آنجایی که دوستانم در باشگاه ایده های خوبی دارند، چه بهتر که بازیکنان بهتری را جذب کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید