قول می دهم هواداران در لیگ برتر بمانند

ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785551

مربیان و هواداران فولاد در نشست خبری بعد از بازی در هفته پنجم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل هواداران در هفته پنجم گفت: کسب این سه امتیاز شیرین را به هواداران تبریک می گویم. ما مستحق این پیروزی بودیم زیرا همه زحمت کشیدند. شرایط کمی سخت بود و در دقیقه 20 10 نفره شدیم. در نیمه اول کمی گیج شدیم و نمی توانستیم منطقی بازی کنیم.

وی ادامه داد: با صحبت هایی که داشتیم و تغییر برنامه هایمان منطقی بازی کردیم و به تیم حریف ضربه زدیم مهمتر از همه این است که فقط یک فرصت به تیم مقابل دادیم. تبریک می گویم بابت اینکه او تیم بسیار خوبی دارد و واقعاً مبارز بود. آنها صادق هستند و بازی را برای ما سخت کردند. ما با ذهنیت پیروزی وارد زمین نشدیم و متاسفانه نیمه اول را 10 نفره به پایان رساندیم.

نکونام گفت: بازی کردن 70 دقیقه با 10 نفر بسیار سخت است و بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند. این تیمی است که قهرمانی و جواز حضور در آسیا را کسب کرده است. ما هیچ ترحمی نداریم. فرماندار دو روز قبل از بازی مصدوم شد. محمد میری و بدرقه را به طور کامل نداشتیم. آبشک در اواسط بازی مصدوم شد و این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت. پزشکان تیم باید تمرکز بیشتری داشته باشند زیرا ما سخت کار می کنیم. بازیکنی که هر مسابقه را از دست می دهد، باشگاه فولاد ضربه می خورد. امیدوارم به زودی تیم به شرایط ایده آل برسد و موفقیت های خود را تکرار کنیم.

نکونام درباره وضعیت بدنی بازیکنانش گفت: حدود دو هفته فرصت داشتیم تا به این مسابقه برسیم. سعی کردیم چند روزی بازیکنان را در اردو قرار دهیم اما از نظر بدنی کاری از دستمان برنمی آمد. برای آماده سازی تیم در دو فصل گذشته بازیکنان تا 90 و 120 دقیقه دویدند و شرایط بسیار خوب بود. الان نمی توانیم این مشکل را حل کنیم چون هر 4-5 روز یک بازی داریم و باید تا نیم فصل صبر کنیم. در نیم فصل عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی درباره چند بازیکن جدید این تیم گفت: فوتبال حرفه ای تماشا می کنم. اگر بازیکنی خوب تمرین کند فرقی نمی کند که با من خوب باشد یا بد. در نهایت موفقیت تیم مهم است. همه بازیکنان مانند برادران من هستند و من دوست دارم پیشرفت کنم. همه بازیکنان یکسان هستند، مگر اینکه در تمرین یا مسابقه عملکرد ضعیفی داشته باشند.

سرمربی فولاد درباره همکاری با مربیان خارجی کارکنان ویس گفت: یوسو به ما اضافه می شود. مربی ای که فصل گذشته در کنار ما بود و حالا با رئال مادرید کار می کند حداقل یک روز در ماه با ما خواهد بود. ما باید بازیکنان را آزمایش کنیم و بدانیم که چقدر باید به تمرینات تنش بیافزاییم. ترجیح می دهم با افرادی کار کنم که به من وفادار هستند و افکارم را می شناسند. من اصول و چارچوب هایی دارم که تغییر آنها برایم سخت است، بنابراین سعی می کنم کادرم را حفظ کنم.

وی درباره تغییراتی که در این دیدار انجام داد و عملکرد بوهمدان ادامه داد: ذخیره های ما خیلی خوب کار کردند و توانستند از روندی که می خواهیم حمایت کنند. بوهمدان بازیکن خوبی است و در فصول گذشته دوست داشتم به این تیم بروم. خوشحالم که او موفق به زدن گل شد. کل تیم ما برنده شد و حدود 60 نفر از ما که با هم کار می کنیم برنده شدیم. تبریک به خوزستانی ها که لایق تیم خوب هستند.

نکونام در مورد عملکرد داور گفت: با وجود اینکه بازیکن ما اخراج شد اما داوری عالی بود. صحنه اخراج را ندیدم اما جدا از آن صحنه به نظرم داور خیلی خوب قضاوت کرد و جو مسابقه را به خوبی کنترل کرد.

* عنایتی: قول می دهم هواداران در لیگ برتر بمانند

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هواداران پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد گفت: اگر نتیجه را بدهید دیگر صحبتی نمی شود. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد و شرایط خوبی داشت، اما مقابل ما یک تیم حرفه ای و یک مربی بسیار خوب بود.

وی افزود: بنا داشتیم امروز با امتیاز اهواز را ترک کنیم. به بچه ها گفته بودیم که فولاد برای ضربات ایستگاهی برنامه دارد اما هر چه تلاش کردیم گل خوردیم و به دروازه مان نرسیدیم. تیم 10 نفره فولاد نیز سیستم کاری ما را مختل کردند.

سرمربی هواداران با انتقاد از عملکرد امیرسامان سلطانی، داور مسابقه گفت: عادت ندارم در مورد داوری صحبت کنم اما به یکسری سوال عادت کرده ایم. معمولا وقتی قضات یک کار را انجام می دهند، صدها کار دیگر برای جبران آن انجام می دهند و این برای من عجیب است. کمک قاضی کنارم می ایستد و 200 بار پشت تلفن به داور می گوید که اشتباه است اما انگار قاضی نمی خواهد، قبول نمی کند یا قبول نمی کند یا من نمی فهمم چیست؟ اتفاق می افتد.

عنایتی ادامه داد: چگونه دستیار قاضی می تواند در مورد اشتباه تلفنی صحبت کند اما به نظر نمی رسد. با این حال داور وقتی کارت می دهد خوب می شنود اما نمی دانیم تلفن قطع شده یا صدا قطع شده است. این مشکلات ریتم تیم ما را به هم ریخت. بعضی از دوستان فکر می کنند تیم ما از دسته اول می آید و می تواند با ما هر کاری بکند، اما آنقدر قوی می شویم که بتوانیم خیلی چیزها را بجنگیم.

او گفت: من آنقدر به این بازیکنان اعتماد دارم که مطمئن هستم می توانیم از این شرایط خارج شویم. هنوز هیچ اتفاقی برای تیم ما نیفتاده است و سیاست باشگاه این است که تیم در لیگ برتر بماند و قول می دهم این اتفاق بیفتد. به دوست خوبم جواد نکونام تبریک می گویم و امیدوارم با فولاد همچنان موفق باشد و سه امتیازی که از این بازی گرفتم را به آنها تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال با بیان اینکه فولاد علیرغم اینکه فولاد 10 بازیکن داشت اما به نظر می رسد بازیکنانش اعتماد به نفس لازم برای حمله را ندارند، گفت: بحث اعتماد به نفس نبود. وقتی تیم جمع می شود، صندلی ها گرفته می شود. هر 10 بازیکن فولاد وقتی توپ را از دست می دادند، عقب می نشستند و روی صندلی می نشستند. اگر محمد قاضی را داشتیم شاید فضا فرق می کرد و جور دیگری بازی می کردیم. از آنجایی که اسباب بازی جلوی ما نبود، مجبور شدیم در عمق بازی کنیم. هر چند نیمه خطراتی ایجاد کردیم، اما فضاها در اختیار کولیبالی و دیگر مدافع میانی بود، آنها با تجربه ای که داشتند فضاها را گرفتند و می دانستند ما می خواهیم چه کار کنیم. همانطور که گفتم، ما فضای زیادی برای حمله نداشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید