ایالات متحده به این نتیجه رسیده است که رویارویی با ایران بی فایده است. او قصد دارد از طریق مذاکره امتیاز کسب کند

ساعت: 12:48
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786643

سردار جوانی گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که رویارویی با ایران بی فایده است و قصد دارد با مذاکره امتیاز بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ یدلا جوانی در نشست مشترک شورای روسای آموزش و پرورش استان قزوین با مدیران کانون بسیج فرهنگیان استان قزوین که در اتاق جلسات اداره کل آموزش و پرورش قزوین برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلاب 40 ساله است که پراید بدون خیانت به آرمان های خود بر شعارهای خود پافشاری کرد و دولتش به آرمان های خود خیانت نکرد. در صورتی که انقلاب های دیگری مانند انقلاب فرانسه حتی به دهه دوم هم نرسیدند و با تغییر شعارها و آرمان ها مواجه شدند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که وارد قرن بیست و یکم شده است، افزود: انقلاب اسلامی که برخاسته از قانون اساسی است به دنبال پیشرفت در بعد مادی و معنوی است و آموزش و پرورش، معلمان و دانش آموزان باید در محوریت قرار گیرند. و نقطه کانونی. “اینها پیشرفت هستند.

سردار جوانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه ماموریت بسیج گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که باید علم را شتاب دهیم و به جایی برسیم که در آینده نزدیک هرکسی که می خواهد علم آموزی کند، باید بیاموزد. فارسی ..

وی افزود: ما باید قانون اسلام را اجرا کنیم و امروز می خواهیم اسلام را اجرا کنیم. به همین دلیل است که قیام امام راحل (ره) رخ داد و به همین دلیل بسیج مردمی را در صحنه رهبری کرد، اما باید بدانیم که بسیج واقعی آن است که نگاه آگاهانه تری در بین مردم داشته باشد.

مشکلات امروز کشور ناشی از جنگ فرهنگی است

معاون سیاسی سپاه پاسداران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تغییر تاکتیکی دشمن به جنگ فرهنگی آنان علیه مردم ایران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری از این راهبرد به شبیخون فرهنگی تعبیر می کنند.

سردار یونی افزود: متاسفانه جنگ فرهنگی را جدی نگرفته ایم و مشکلات عدیده کشور در این حوزه است. امروز اما دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که اگر تا سال 2025 نتوانند بر ما مسلط شوند، هرگز نمی توانند ایران را مهار کنند.

وی با اشاره به تقابل های اخیر ایران با آمریکا گفت: ایران اسلامی در سال های اخیر آمریکا را ذلیل کرده است و امروز دست برتر در خلیج فارس با ماست و ناوشکن های مدرن آمریکایی در مقابل فرزندان ناوگان سپاه نیستند. “

سردار جوانی در قسمت پایانی سخنان خود گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسید که رویارویی با ایران بی فایده است و قصد دارد از طریق مذاکره امتیاز بدهد.

وی افزود: اقتدار و پیشرفت و توسعه ایران بدون تسلط فضا امکان پذیر نیست و دشمن قصد دارد این دانش و پیشرفت بومی را از ما بگیرد. زیرا طبق آیات صریح قرآن، کافران و مشرکان از تو راضی نمی شوند، مگر اینکه تو را رعیت پاک خود قرار دهند.

ما باید بر مشکلات انقلابی گری فائق آییم

سردار جیووانی با اشاره به آخرین سخنان فرانسیس فوکویاما نظریه پرداز آمریکایی گفت: فوکویاما که زمانی آمریکا را تنها مکتب لیبرال دمکراتیک غرب و ناجی بشریت می دانست، امروز اذعان کرد که این مکتب فروپاشیده و بیشترین نقش را ایفا کرده است. در فروپاشی انقلاب اسلامی.

وی افزود: باید در همه زمینه هایی که مشکل داریم با یک انقلابی که ذاتش عقلانیت است بر مشکلات پیشرفت فائق آییم و در این زمینه نقش آموزش و پرورش ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید