همه باید حد خود را بدانند. فدراسیون سه رشته ای ما از فدراسیون خاصی هزینه ای دریافت نکرده است/ چینی ها برای واترپلو خط و نشان می کشند.


ساعت: 22:26
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814112

ما در جلسه کمیته تعیین سرنوشت یک نفر داشتیم نه درگیری

رئیس فدراسیون شنا و شیرجه گفت: در مجمع شاهد خودخواهی فرد خاصی بوده ایم که فقط می خواهد محور باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درباره درگیری ها در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک گفت: من اسم آن را درگیری نمی گذارم، خودخواهی را به یک فرد خاصی واگذار می کنم که فقط می خواهد محور باشد. و صحبت است.» کمیسیون به همه رشته های المپیک محدود می شود. همه باید حد خود را بدانند و ما یک حدیث داریم که دوست دارند دیگران چه می پسندند. امیدوارم این نظر و نظر و فکر همه روسای فدراسیون ها باشد. هرگز با این تفکر مشکلی وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص وضعیت شنا در سال 1400 گفت: به دلیل بیماری عروق کرونر تا مهرماه ورزش حرفه ای به نام شنا نداشتیم اما دو رکورد B ورود در المپیک به دست آمد که جای تبریک به خانواده شنای کشور است. اوایل مهرماه رکوردهای خوبی در مسابقات مسافت کوتاه زنجان شکسته شد و نتیجه را در قطر شاهد بودیم، 11 شناگر اعزام شدند و مهرشاد افغانی، متین بالسینی و سینا گلمپور رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند.

رئیس فدراسیون شنا و شیرجه گفت: سال های سختی در پیش داریم و از این بابت ناراحتم. یک فدراسیون سه رشته ای یک سی ام یک فدراسیون پولی دریافت نکرده است و باید این حرفه ها را هم تحمل کند. به دلیل تحریم ها ما با یکسری مسائل مانده بودیم و به عنوان یکی از اعضای هیات اجرایی همیشه سعی می کردم از موقعیتم سوء استفاده نکنم اما این مسائل مرا نگران می کند. من خودم ورزشکار بودم و نگاهم کمک به همه رشته های ورزشی بود و امیدوارم این نگاه ویژه ای به ورزش اصلی و مادری باشد و سال خوبی برای فدراسیون و مادران ما باشد.

رضوانی با تاکید بر سخت کوشی این فدراسیون در سال آینده گفت: سال آینده باید مسابقات را به کشورهای اسلامی، جام جهانی، انتخابی جام جهانی بفرستیم. ممکن است در آنجا موقعیتی به دست نیاوریم، اما وقتی وارد شدیم، این مهم است. واترپلو باید حداقل 35،30 بازی در 6 ماه آینده انجام دهد. با سیریک برای تماشای بچه ها اردویی در یونان برنامه ریزی کردیم. او به زودی برای ادامه کار برای بازی های آسیایی به ایران بازمی گردد.

وی افزود: واترپلو باید از عنوان قهرمانی خود در بازی های آسیایی دفاع کند و هر بار که با مسئولان چینی صحبت می کنم برای ما به عنوان یک ورزش علامتی می گذارند و باید آمادگی خوبی برای رشته های تحت پوشش داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید