متقاضیان گرنت مطالعه کنند/ اگر هنوز کمک هزینه دریافت نکرده اید در این سامانه ثبت نام کنید.

متقاضیان گرنت مطالعه کنند/ اگر هنوز کمک هزینه دریافت نکرده اید در این سامانه ثبت نام کنید.

طیبه حسینی افزود: بر اساس آخرین آمار جمع آوری یارانه ها تا پایان شهریورماه 76 میلیون و 410 هزار و 389 نفر هستند.

وی افزود: از اردیبهشت ماه امسال با اصلاح نظام یارانه ها و آزادسازی ارز، پرداخت یارانه های جدید تحت عنوان یارانه نقدی برای حمایت از معیشت آغاز شد. سپس تعدادی از دریافت کنندگان کمک هزینه حذف شدند و بسیاری از مردم به این تصمیم اعتراض کردند. اما ستاد هدفمندی یارانه ها اعلام کرد که مردم نسبت به ثبت نام و پیگیری اعتراض خود در سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام کنند.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: بر اساس آخرین آمار یک میلیون و 690 هزار و 957 خانوار دهک دهم اعلام شد که از این تعداد 507 هزار و 930 خانوار دهک اول تا نهم در بازنگری شناسایی شدند.

به گفته وی، یک میلیون و 144 هزار خانوار از افرادی که یارانه دریافت نکرده اند در سال های گذشته مراجعه و نان جدید ثبت نام کردند که از این تعداد 195 هزار و 654 خانوار دهک اول تا نهم هستند.

حسینی بیان کرد: تا پایان شهریورماه گروه یارانه بگیران که 76 میلیون و 410 هزار و 389 نفر هستند که تا سال 1401 یارانه دریافت نکرده اند می توانند در سامانه https:my.gov.ir ثبت نام کنند.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: هر ماه درخواست متقاضیان بررسی می شود که در صورت شناسایی دهک های اول تا نهم به یارانه بگیران اضافه شده و معوقات یارانه پرداخت می شود. اما برای کسانی که یارانه می گیرند، حذف جدیدی نداریم.

به گفته حسینی افرادی که وام یک میلیون تومانی گرفتند تا پایان سال اقساط 35 هزار تومانی از حساب سرپرستان خانوار کسر می شود.

این مسئول گفت: ستاد ارشاد یارانه ها بابت وام 10 میلیون تومانی برای مردم پیامک ارسال نکرده است، مردم به هیچ عنوان وارد لینک ها نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید