همه دریافت کنندگان کمک هزینه آن را دریافت خواهند کرد


ساعت: 22:52
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839119

رئیس جمهور به ذخایر کالاهای اساسی کشور اطمینان داد و خاطرنشان کرد: همه افراد دهک اول تا نهم مشمول دریافت یارانه خواهند شد و جای نگرانی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با تشکر از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و تمرکز بر حمایت‌های مردمی از اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های اقتصادی دولت، گفت: علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی رسانه‌های معاند، هشیار و آگاه ایران افراد هوشیار نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند.

رئیسی افزود: در جریان حمله سایبری به پمپ بنزین ها که باعث اختلالات موقت در سیستم شد و با تلاش به موقع مسئولان مربوطه کنترل شد، خواستار شعله ور شدن و آشفتگی فوری کشور بودند که به فضل الهی و هوشیاری مردم ناکام ماندند. “

رئیس جمهور با تشکر از تیم اقتصادی دولت و تمامی مسئولان در اجرای طرح توجیهی یارانه ها به نکاتی در این زمینه اشاره کرد و گفت: این نکات ضامن موفقیت دولت در اجرای این طرح است.

آیت الله رئیسی تقویت نظارت برای کنترل قیمت ها را بسیار ضروری خواند و تاکید کرد: هیچ کالا و خدماتی به هیچ عنوان نباید از رقم مصوب ستاد تنظیم بازار فراتر رود.

رئیسی بر ادامه توضیح دقیق نحوه توزیع یارانه ها، میزان آن و تاثیر آن بر مردم تاکید کرد و گفت: بسیاری از مردم برنامه دولت را درک می کنند، اما همچنان ابهاماتی وجود دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد. “

رئیس جمهور همچنین با اطمینان درباره موجودی کالاهای اساسی در کشور گفت: هرکس از دهک اول تا نهم است و مشمول یارانه می شود، قطعاً یارانه می گیرد و جای نگرانی نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید