جو فوتبال ایران داغ است/ ایران در جام جهانی در گروه آسانی قرار ندارد


ساعت: 14:08
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885921

مسئولیت ها و مناصب دائمی نیستند. تنها چیزی که باقی می ماند اعدام است

دبیر سابق فدراسیون فوتبال گفت: فضای فوتبال ایران تا حدودی داغ است و این برای تیم ملی در آستانه جام جهانی خوب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم شکوری دبیر سابق فدراسیون فوتبال در حاشیه دوره مربیگری آ به خصوص بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور در جمع خبرنگاران گفتند: واقعیت این است که فضای فوتبال ایران تا حدودی داغ شده است و این برای فوتبالی که زیاد ندارد خوب نیست. زمان تا شروع جام جهانی

وی ادامه داد: زمان زیادی تا جام جهانی نداریم. در این لحظه همه کشورها دور هم جمع شده اند تا از تیم خود در بزرگترین رقابت فوتبال جهان حمایت کنند زیرا فرصتی باقی نمانده و باید از تیم ملی کشورمان حمایت کامل کنیم و با ایجاد فضایی آرام آنها را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. . تفاوت این دوره با دوره های قبلی این است که در سال های اخیر فضای آرام تری داشتیم اما این بار به دلایل مختلف آن فضا از بین رفته است.

سرپرست سابق دبیرخانه فدراسیون فوتبال ادامه داد: بدون شک مسئولیت ها و سمت هایی که وجود دارد ماندگار نیست و تنها عملکرد مدیران باقی مانده و در تاریخ می ماند. طبیعی است که سلایق متفاوتی وجود دارد اما همه باید در یک راستا و با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال ایران باشند.

شکوری با بیان اینکه ایران در جام جهانی در گروه آسانی قرار ندارد، گفت: برخلاف نظر برخی دوستان معتقدم مسابقات بسیار سختی در پیش داریم چرا که در این گروه تیم هایی هستند که جدای از عرصه ورزش هستند. و فوتبال، بازیکنان ما در مراحل آنها نیز مورد توجه قرار می گیرند و این یک جو متفاوت ایجاد می کند. با تغییر فلسفه بازی، انگلیس یکی از رقبای سرسخت ما در این گروه است و امیدوارم تیم ملی ایران در این رقابت های جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید