پست اینستاگرامی رهبر کبیر انقلاب ربطی به فوتبال ندارد/ تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال تصمیم می گیریم


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883160

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات و شرایط اخیر در تعیین کادرفنی تیم ملی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ فدراسیون فوتبال در خصوص برخی موارد مطرح شده در خصوص تصمیم گیری تیم ملی فوتبال ایران بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است.

پس از انتشار مطلبی در یکی از روزنامه های غیرورزشی و تفسیر نادرست از مواضع و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت و تمجید از مربیان داخلی، لازم است مواردی را برای روشن شدن مواضع فوتبال اعلام کنیم. فدراسیون و رفع ابهامات پیرامون تیم ملی.

رسالت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تلاش برای آماده سازی و حضور تیمی قدرتمند، منسجم و توانمند در رقابت های جام جهانی است که بتواند رضایت، سربلندی و شادی ملت بزرگ ایران، جوانان و مردم را به همراه داشته باشد. علاقه مند به فوتبال در عرصه های بین المللی. این تا جایی که تفسیر بی ربط یکی از روزنامه های سیاسی از اظهارات معظم له با تیتر کذب و مشکوک فضای نامناسبی را در اطراف تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال ایجاد کرد.

تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم استقلال سازمانی، شایسته سالاری و اجرای امور اجرایی توسط متخصصان هر حوزه که بی شک فدراسیون فوتبال است؛ این نشان دهنده سوء تفاهم از اظهارات و توصیه های ارائه شده است.

متأسفانه این مقاله نیز مصداق تضعیف دفتر مقام معظم رهبری است در حالی که انتشار پستی در اینستاگرام معظم له هیچ ارتباطی به شرایط و مشکلات مربوط به تیم ملی فوتبال ایران ندارد و برداشت نادرست و حاشیه ساز منتشر شده در این روزنامه باعث انحراف افکار عمومی شد و به نادرستی ها اعتراف شد.

برهمین اساس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظایف و مسئولیت های خود در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در زمینه سربلندی و حضور مقتدرانه نمایندگان ورزش ایران اسلامی در عرصه های بین المللی به عنوان همچنین باعث خوشحالی و رضایت مردم شریف ایران اسلامی، تنها با رعایت مصالح و منافع، ملی در مورد شرایط تیم ملی کاملا مستقل تصمیم گیری خواهد کرد و به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

هیچ گونه مداخله سیاسی و غیرورزشی در این گونه امور تخصصی که در حیطه وظایف تعیین شده مسئولان فدراسیون است، صورت نگرفته است، همچنین سخنگوی دولت و وزیر محترم ورزش بارها بر استقلال کامل فدراسیون تاکید کرده اند. در زمینه تصمیم گیری در مورد شرایط تیم ملی و نقش حمایتی دولت بر حمایت فدراسیون در آماده سازی تیم ملی تاکید کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید