بازی آسانی مقابل نساجی نداریم

ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792190

مربیان تیم فوتبال نساجی و آلومینیوم پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: اولا خسته نباشید و از بیژن حیدری و تیم داوری اش که هفته گذشته واقعا سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم. فوتبال برتر ثابت کرده است که داوری او با ریتم و دوندگی بالا چقدر منظم است.

وی گفت: امروز چون کل مسابقه را دیدم داور بی نقصی داشت پس خسته نباشید. به او می گویم عالی بود و خوشحالم که روند قضایی رو به رشد است. برای داور فردا و تیم داوری اش آرزوی موفقیت دارم که بسیار سربلند و موفق از این مسابقه بیرون خواهند آمد.

سرمربی نساجی گفت: از بازی روی میز همه چیز را می گوید. تیم آلومینیوم تیمی با کلاس بالا با استایل خوب و جایگاه بسیار خوبی در جدول است و بازی هایی که بررسی و آنالیز کردیم تیم بسیار باکیفیتی است. این تیم مجموعه خوب و بازیکنان توانمندی دارد. آنها کادر بسیار خوبی دارند و همچنین مدیریت خوبی دارند که قطعا در دو سال اول حضورش در لیگ برتر و جایگاهش در اینجا در جدول، تیمی بسیار توانمند و مستحکم است.

الهامی افزود: با وجود اینکه تعدادی از بازیکنان خودم که با ما کار کردند اکنون در تیم اراک حضور دارند. تیم خیلی خوب است و فردا بازی بسیار سختی را پیش بینی می کنند و از نظر تاکتیکی و فیزیکی بازی پرتنش خواهد بود.

وی ادامه داد: وضعیت فرزندان ما بسیار خوب است. قطعا بازی فردا برای ما بسیار مهم است. با توجه به موقعیتی که داریم و کیفیت فوتبالی که در آن بازی می کنیم و تیم هایی که در آنها بازی می کنیم، به شرایطی رسیده ایم که برای بازی فردا توانایی و آمادگی کامل داریم و می دانم که با شجاعت، روحیه جنگندگی و شجاعت آنها. فردا مصمم باشیم بازی خوبی داشته باشیم..

وی ادامه داد: تیمی که بتواند تمرکز لازم را داشته باشد قطعا در زمین پیروز خواهد بود. فکر می کنم این یکی از بازی های خوبی باشد که در چند هفته اخیر انجام شده است.

الهامی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش گفت: اگر 11 نفر باشیم فردا قطعا برای پیروزی بازی می کنیم. همانطور که به یقین می دانم تیم آلومینیوم اراک فردا برای امتیاز به مسابقه می آید، خدای نکرده در ابتدا شاهد یک بازی خوب و با کیفیت و دومین برتری تیمی که شایسته آن است باشیم.

سرمربی نساجی در خصوص وضعیت مهدی نظری گفت: نظری به جمع ما اضافه شده و یکی از بازیکنان خوب و سالم ماست که اگر فردا شرایط مهیا شود قطعا بازی خواهد کرد.

رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی درباره بازی فردا گفت: این بازی بازی سختی است که هم برای ما و هم برای نساجی بازی می کند.

او گفت که ما با تیمی بازی می کنیم که تیم خوبی است و با نفرات بسیار خوبی. وی در نتایجی که دریافت کرد یکی از دلایل آن مشکل زمین تیم است، گفت: قطعا اگر این اتفاق نمی افتاد نساجی می توانست در بالای جدول باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: البته همه تیم های لیگ برتری به نظر من به جز یکی از تیم های انتهای جدول، همه تیم ها تیم خوبی هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم ابتدا از نظر فنی یک مسابقه خوب برگزار شود و بینندگان و هرکسی که تلویزیون می بیند، بازی بسیار خوبی را ببیند.

حتیبی درباره ویژگی استثنایی تیمش گفت: همه تیم ها از نظر کیفی با هم تفاوت ندارند. امسال واقعا لیگ سختی است اما بچه های ما خوب کار کردند. بازیکنانی که جذب کردیم به قول بازیکنان جورن! مهربانی بچه ها، نظافت و صمیمیت تیم باعث شد به نتایج خوبی برسیم.

حتیبی ادامه داد: نتایج فنی که گرفتیم اول لطف خدا بود و بعد تلاش خود بچه ها و این موارد تاکتیکی هر چه که بود واقعا رو در رو روی مسائل فنی انجام شد. همه دور هم جمع شدند و به ما کمک کردند.» مدیریت خوب، حمایت هواداران و مسئولان استانی کمک کرد که امیدوارم ادامه داشته باشد و بتوانیم در مسابقات آینده امتیازات خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید