دیدارهای قسمت دوم فصل مانند فینال است/ بازی آسانی برای هر دو تیم نخواهد بود


ساعت: 19:51
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808201

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی دانم تا پایان امشب که نقل و انتقالات تمام شده و ساعات زیادی باقی نمانده، فعالیت خاصی در جذب بازیکن داشته باشیم یا خیر.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نساج گفت: من هم خوشحالم که در این شهر زیارتی هستم. من با این افراد خاطرات خوبی دارم. دوست داشتم همایش قائمشهر به میزبانی نساجی برگزار شود اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: فردا اولین بازی نیم فصل دوم را برگزار می کنیم. تا جایی که توانستیم بعد از سوپرجام از نظر روحی و روانی برای این دیدار آماده شدیم. با توجه به شرایط کرونری سعی کردیم تمرینات تاکتیکی هم داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: این دیدار مهمی برای ما و نساجی است. مسابقات نیم فصل دوم همیشه شبیه فینال است و بازی فردا جذابیت های خودش را دارد. نساجی تیمی است که از نظر جسمی، روحی و روانی قوی است.

وی افزود: بازی آسانی برای هر دو تیم نخواهد بود. با توجه به شرایطی که وجود دارد با تمام وجود خواهیم رفت تا یک مسابقه خوب انجام دهیم و از نظر تکنیکی و نتیجه ای عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت شاهد یک بازی جذاب باشیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ماست و برای رسیدن به این هدف باید تلاش و تمرکز زیادی داشته باشیم و بیش از حد معمول در زمین بدویم و فضاها را پر کنیم و از فرصت های خود استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس و اینکه گفته می شود پنجره بسته است، گفت: پنجره باز است اما به دلیل محدودیت های مالی که باشگاه داشت و دارد نتوانستیم بازیکن بگیریم و من ندارم. تا پایان عصر نقل و انتقالات بدانیم.و چند ساعت دیگر فرصت داریم تا در جذب بازیکن فعالیت ویژه ای داشته باشیم. البته مهدی شیری ما را ترک کرد و برایش آرزوی موفقیت دارم. او برای تیم سخت کار می کند و امیدوارم موفق شود. احمد گوهری هم که قراردادش را فسخ کرده بود می خواست به پرسپولیس بیاید. او یک پرسپولیس واقعی است. ما او را جذب کرده ایم و باید ببینیم چه می شود.

وی درباره مصدومان و غایبان تیمش در بازی فردا گفت: مهدی ترابی، امید عالیشاه، نعمتی و ابراهیمی غایب هستند و همچنین عیسی القطر را نداریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما نگران این هستیم که در این شرایط نگران تاج هستید یا نه. پزشک تیم و آنالیزور تیم به کرونا پیوستند این روزهای پرتنش و سختی است. اما ما سعی کردیم تا حد امکان محدودیت های بهداشتی را اعمال کنیم. متأسفانه شیوع بیماری بسیار زیاد است اما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم پروتکل ها را رعایت کنیم.

گل محمدی در خصوص وضعیت مصدومیت القطر گفت: او به صورت اختصاصی تمرین می کند و با تیم تمرین نکرده و هنوز جوابی که می خواست نگرفته است.

وی با بیان اینکه احتمالا فردا باران می بارد و شرایط خاک نامساعد است، گفت: آیا فردا باران می بارد؟ شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان خواهد بود. نساجی تیمی است که عاشق فوتبال است. کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا (ع) از قبل خوب بود. الان نمی دانم کیفیت و شرایط چیست، ما برای برد تلاش می کنیم و شرایط زمین برای هر دو تیم یکسان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید