دیدار مقابل هواداران یکی از ضعیف ترین دیدارهای فصل ما بود


ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814988

مربیان فن و مس در نشست خبری بازی فن و مس صحبت کردند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هواداران در نشست خبری پس از تساوی مقابل رفسنجان کپر گفت: بازی بسیار خوبی برای هر دو تیم بود. عسل رفسنجانی نشان داده است که بسیار قدرتمند است اما من اصلا از نتیجه آن راضی نیستم. در یک موقعیت گل زدیم. ما حملات و توپ زیادی داشتیم. ما نمی توانستیم بیش از یکی از این موقعیت ها استفاده کنیم. عدم حضور 7 بازیکن اصلی در شیفت ها دست ما را بست. من دست تک تک بازیکنانمان را می بوسم.

عنایتی گفت: با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد با تمام وجود در خدمت تیم هستند و با وجدان بازی می کنند. من واقعاً به خودم افتخار می کنم، با تیمی از بازیکنان کار می کنم که تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می دهند. هر یک از آنها واقعاً شایسته ستایش هستند.

وی افزود: در چند بازی اخیر جای تعجب است که تیم هایی که فوتبال هم بازی می کنند توپ را مقابل ما به هوا پرتاب می کنند و این کار را برای ما سخت می کند. تیم ها از بازی مستقیمی استفاده می کنند که ما در آنالیز خود می بینیم، اصلا توپ را بلند نمی کنند اما نمی دانم چرا علیه ما این کار را می کنند. شاید همین باعث می شود پرس سنگینی که در مقابلش قرار می دهیم.

سرمربی هواداران گفت: با انرژی جلو می رویم. خدای نکرده در پایان فصل این بچه ها بتوانند به کوچکترین حقی هم برسند که جایگاه خوبی در جدول است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مدیریت باشگاه قول مشکلات مالی داده است، گفت: اگر بگوییم مشکل مالی وجود ندارد دروغ می گوییم. البته با وعده هایی که دوستان در رهبری داده اند، یکی دو روز دیگر این مشکلات حل می شود. این نشان می دهد که نجابت بازیکنان ما چقدر بالاست. شما تا به حال کوچکترین چیزی در مورد این موضوع نشنیده اید و نخواهید شنید. ما خانواده ای هستیم که باید همه مشکلاتش را با هم حل کنیم. خدای ناکرده مدیریت بتواند در روزهای آینده حقوق بچه ها را پرداخت کند و مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

عنایتی درباره حضور سرمربی تیم ملی در ورزشگاه برای تماشای این دیدار و اینکه آیا صحبت از بازیکنی شده است، گفت: مربیگری سلیقه ای است. همه مربیان برنامه ای در سر دارند و نمی دانم چه برنامه ای در ذهن سرمربی تیم ملی است، اما وقتی توپ تا این حد بالا رفت کیفیت بازی پایین آمد. قطعا بازیکنان ما نتوانستند عملکرد همیشگی خود را نشان دهند، اما بازیکنان با استعدادی داریم. نکته تاسف بار این است که 7 بازیکن اصلی ما نیز به این دیدار نرسیدند. داور بازی اراک روی بدشانسی من متمرکز بود. هر بار که سه اخطار داشتیم، چهار اخطار بود. اما در مجموع بازیکنان مستعدی داریم که اگر کادرفنی صلاح بداند می توانند به تیم ملی کمک کنند.

مربی تیم هواداران در این باره گفت: فضای لیگ یک با لیگ برتر کاملا متفاوت است. همه برنامه ها و چالش هایی که ممکن بود داشته باشیم را پیش بینی کرده بودیم. می دانستیم که ممکن است برای حضور در لیگ برتر با مشکل مواجه شویم. این اتفاق برای ما افتاد، اما اینکه بازیکنان ما سریع واکنش نشان دادند، عالی بود. ما هیچ جا چشم اندازی نداریم. ما فقط می خواهیم امسال پایه محکمی داشته باشیم و ساختمانی برای تیم هواداران بسازیم. سالها بعد با مدیریت و برنامه ریزی مالک چه من باشم و چه نباشم. سعی می کنیم امسال در لیگ برتر بمانیم و انشاالله در سال های آینده با برنامه ریزی بهتری پیش برویم.

عنایتی در خصوص ضربه ای که به بازیکنان تیمش قبل از بازی با کپر رفسنجان وارد شد، گفت: دو سه روز تمرین نکردیم و بچه هایمان به هتل نرفتند.


ربیعی: دیدار مقابل هواداران یکی از ضعیف ترین بازی های فصل ما بود

محمد ربیع سرمربی تیم مس پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل هواداران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. فکر می کنم یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود را انجام دادیم و اگر بخواهم منطقی به آن نگاه کنم به خاطر خستگی تیممان بود.

وی افزود: از زمانی که با 10 بازیکن مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کردیم، تیم امروز از نظر بدنی خسته بود، هرچند از نظر فنی می توانستیم خیلی بهتر باشیم. با اینکه برای ضربات ایستگاهی حریف برنامه داشتیم و روی او خیلی تاکید داشتیم اما نتوانستیم خوب کار کنیم و از این مشکل گلزنی کردیم. با این حال ما بهترین تیم زمین بودیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان گفت: با این حال به بچه ها خسته نباشید می گویم چون آنها را درک می کنم و می دانم که هفته گذشته 95 دقیقه برای 10 نفر بازی کردند و الان چقدر بازی سخت است. هفته گذشته جسارت داشتیم و از نفت یک امتیاز گرفتیم و عواقب آن را در بازی امروز دیدیم، امیدوارم بتوانیم وضعیت خود را در این روند فشرده رقابت که تیم ها هر چهار روز یک بار بازی می کنند حفظ کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید