پرسپولیس مقابل نساجی چه ترکیبی بازی می کند؟

پرسپولیس

به گزارش روزنو، پرسپولیس در حالی لیگ بیست و یکم را آغاز کرد که چند روز مانده به شروع لیگ قرمزها در لیگ قهرمانان آسیا متحمل شکست تلخی شدند و با 3 گل مغلوب الهلال شدند.

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی به خوبی ریکاوری کردند و در هفته اول قهرمانی موفق شدند فولاد اهواز را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند و فصل جدید را با پیروزی آغاز کنند.

پرسپولیس در بازی مقابل فولاد با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی عبدی نیز به میدان رفتند، شخصیت هایی مثل ناتیک و آقایی بیرون آمدند. در زمین به عنوان ذخیره

حالا از تمرین پرسپولیس خبر می رسد که یحیی قصد دارد در دیدار فردا مقابل نساجی با تغییر نسبت به فولاد تیمش را به میدان بفرستد و برای بازی فردا عیسی آل کثیر جایگزین احسان پهلوان شود.

پهلوان در دیدار مقابل فولاد عملکرد خوبی نداشت و در بین دو نیمه بازی تعویض شد.

تیم القطری که در بین پرسپولیسی ها محبوبیت زیادی دارد و در دیدار مقابل فولاد توانست گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند، پس از بازی روی نیمکت می تواند به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس فردا با ترکیب نساجی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرج، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی القطی بازی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید